Παρασκευή 21 Απριλίου 2023

Χρονικό

 

Ξεκίνησαν απ'το πρωί,
δέκα φαντάροι, όλοι μαζί,
να πάρουν ένα οχυρό,
ψηλά, σε όρος ξακουστό.

Ήταν μεγάλη η διαδρομή,
μα οι φαντάροι είχαν ορμή.
Πηγαίναν με βήμα γοργό,
ένα και δυο, ένα και δυο.

Φτάσαν κι οι δέκα στα ριζά,
μα ο ένας τους σαν να λυγά:
"λαχάνιασα και δεν μπορώ,
στα βράχια ν'αναρριχηθώ".

Συνέχισαν τότε οι εννιά,
να σκαρφαλώνουν θαρρετά.
Πιο πάνω, σε μια ανηφοριά,
ο ένας είπε, δυνατά:

"Προτού να πάμε, λογικό
είναι να έχουμε αρχηγό.
Χωρίς οργάνωση, θαρρώ,
δεν θ'ανεβούμε στο βουνό".

Συμφώνησαν όλοι σ'αυτό,
και τον ορίσαν αρχηγό.
Ξαναξεκίνησαν μετά,
πίσω αυτός, οι άλλοι μπροστά.

Πιο πάνω βράχος χαλαρός,
κύλησε, πάει ο μπροστινός!
Το χτύπημα ήτανε βαρύ,
ένιωσαν όλοι συντριβή.

Ένας τους, ο πιο δυνατός,
στάθηκε λίγο σκεφτικός.
"Αμέτε εσείς", είπε, "κι εγώ
μένω να θάψω τον νεκρό".

Αναχωρήσαν οι εφτά,
άλλαξε η κλίση στην πλαγιά.
Το βάδισμα έγινε πιο αργό,
μα το ηθικό έμεινε υψηλό.

Πιο πάνω σύννεφα βαριά,
κι ο αέρας να λυσσομανά.
Βροντές πολλές και αστραπές
στα νέφη ανοίγαν χαρακιές.

Ένας τους ρίχνει δρασκελιά,
και χώνεται σε μια σπηλιά.
"Εδώ να μείνουμε, ασφαλείς",
λέει, και στέκει, ευθυτενής.

Ο αρχηγός βάζει φωνή,
να βγούνε έξω, στην βροχή.
Πρέπει να πάρουν το οχυρό,
δεν έχουν χρόνο και καιρό.

"Αν θες εσύ, κάτσε εδώ",
λέει άγρια στον νεαρό.
"Πάμε, παιδιά, ένα και δυο,
να πάρουμε το οχυρό"!

Οι έξι νέοι ξεκινούν,
με δυσκολία προχωρούν.
Τα βράχια απότομα, τραχιά,
πληγιάζουν τα νεαρά κορμιά.

Ο αέρας γίνεται αραιός,
μα είναι ο στόχος κοντινός.
Ξάφνου, ο ένας τους γλιστρά
και απ'το βουνό κατρακυλά.

Το θέαμα τρομακτικό,
παγώνουν όλοι στο λεπτό.
Τα γόνατα τρεμουλιαστά,
δεν πάνε πίσω, ούτε μπροστά.

"Εμπρός!" φωνάζει ο αρχηγός,
αλλά δεν είναι πειστικός.
Ένας φωνάζει "ως εδώ!"
κι οι άλλοι νιώθουν πανικό.

Ο αρχηγός χειρονομεί,
τον λιποτάκτη απειλεί.
Κοιτάει τους άλλους αυστηρά,
"Πάμε!" τους λέει, "όλοι μπροστά"!

Πιο πάνω η θέα μαγική,
νιώθουν σαν να'ναι αετοί.
Ο ένας στέκεται εκεί,
θέλει να γράψει μια ωδή.

Οι άλλοι στέκουν, τον κοιτούν,
κι αρχίζουν να τον λοιδορούν.
"Μα, δείτε", αυτός τους απαντά,
"δεν βλέπετε την ομορφιά";

Πιάνουνε την ανηφοριά
κι εκείνος ούτε τους κοιτά.
Και συνεχίζουν, προχωρούν,
μέχρι τον στόχο τους να δουν.

Φτάσανε, πλέον, στην κορφή,
το οχυρό να το, εκεί!
Και πλησιάζουνε γοργά,
κι οι τρεις, γεμάτοι από χαρά.

Ήρθε η ώρα κι η στιγμή
που ανέμεναν απ'την αρχή,
σφίγγουν τα χέρια τα σπαθιά,
κοιτιούνται όλοι θαρρετά.

"Είμαστε όλοι κι όλοι τρεις,
μήπως δεν είμαστε επαρκείς;
Με δέκα ήταν εφικτό.
Με τρεις, πώς παίρνουν τ'οχυρό";

Το σκέφτεται κι ο αρχηγός,
λάθος είν'ο σχεδιασμός,
κι αντί για θρίαμβο τρανό,
τους στέλνει τώρα στο χαμό.

Βόλια πολλά, και κανονιές,
καπνούς, και αίμα, και φωτιές.
Αυτά προσμένει ο αρχηγός
μα και οι άλλοι δυο, σαφώς.

Μονόδρομος η επιστροφή,
και δε χωρούσε αναβολή.
Και οι γενναίοι εκείνοι τρεις,
γύρισαν σώοι κι αβλαβείς.

Τα χρόνια πέρασαν γοργά,
κι ήρθε μαζί κι η λησμονιά.
Το πάρσιμο του οχυρού
έγινε έπος του συρμού.

Το τραγουδούσαν στις γωνιές
οι τροβαδούροι τις νυχτιές.
Το τραγουδούσαν και οι νιές,
με του αργαλειού τις σαϊτιές.

Και το άπαρτο το οχυρό,
έγινε πλέον μυθικό.
Ποτέ δεν έγινε γνωστό,
πως ήταν πάντα αδειανό.

ΥΓ: Αυτή ήταν η συμμετοχή της Πίπης στο 30ο Συμπόσιο ποίησης που διοργανώνει ακούραστα η Αριστέα στο μπλογκ της "Η ζωή είναι ωραία". Οι συμμετέχοντες έπρεπε να χρησιμοποιήσουν μία ή και περισσότερες από τις λέξεις: δρόμος, διαδρομή, πορεία, και να εμπνευστούν ένα ποίημα ελεύθερης θεματολογίας, συνοδεύοντάς το με μία φωτογραφία δικής τους επιλογής. Η λέξη που "μίλησε" στην Πίπη ήταν η διαδρομή και η φωτογραφία που επέλεξε είναι δική μου. 

29 σχόλια:

  1. Με έναν λόγο; Υπέροχο!
    Ξέρεις, δεν είμαι της παραδοσιακής σχολής εγώ, παρ' όλα αυτά
    θαυμάζω όσους τα καταφέρνουν με τις ρίμες και το μέτρο!
    Αυτό όμως με συνεπήρε στη διήγησή του, που ξέχασα και μέτρα
    και ομοιοκαταληξίες και παρακολουθούσα με αμείωτο ενδιαφέρον
    να δω πού θα φθάσει! Και στο τέλος, κι ενώ γελάς, είναι πικρό το
    γέλιο, γιατί μιλάει για το ανούσιο του πράγματος, του πολέμου δηλαδή!
    Εξαιρετική η ιδέα και η υλοποίηση!
    Πίπη, θυμάμαι ακόμα την έκπληξή μου, όταν μου είπες ποια ήσουν στο μέιλ! Από τις πιο ωραίες εκπλήξεις που μου επιφύλασσε αυτό το Συμπόσιο!
    Σε φιλώ και σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μεγαλύτερη χαρά μου από αυτή μου τη συμμετοχή ήταν η δική σου χαρά, Αριστέα μου! Χαίρομαι που σου άρεσε το ποιηματάκι μου, το οποίο μιλάει σίγουρα για το ανούσιο του πράγματος, αφού οι φαντάροι ξεκίνησαν μία εντελώς άκυρη αποστολή, μιλάει για όλα εκείνα τα πράγματα που ξεκινάνε μέσα στον ενθουσιασμό και στην πορεία ξεφτίζουν, και μιλάει επίσης και για όλες εκείνες τις προσπάθειες που ξεκίνησαν, αλλά δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ αφού, έχοντας υπερπηδήσει άπειρα εμπόδια, τείχη και τάφρους στη διαδρομή, σταμάτησαν ακριβώς πριν από το μικρό σκαλοπατάκι που οδηγούσε κατευθείαν στην γραμμή του τερματισμού...
      Πολλά φιλιά και από εμένα

      Διαγραφή
  2. Να η μεγάλη έκπληξη! Να μια παρουσία, μια συμμετοχή, που την ήθελα καιρό και την είχα επιζητήσει. Δεν νομίζω να μην στο είχα πει; Ναι;
    Να λοιπόν, αγαπημένη μου φίλη, το "Χρονικό" σου! Για μένα η αγαπημένη μου επιλογή σε αυτό το "συμπόσιο", απ' το πρώτο διάβασμα!
    Για τη ρίμα, για το ρυθμό, για τις εικόνες αλλά το κυριότερο για το μεγάλο φινάλε.
    Υπέροχο Πίπη μου! Το αγάπησα με την καρδιά μου, με ενθουσίασε και σε ευχαριστούμε πολύ.
    Θέλω να σε χαρούμε ξανά. Ο λόγος σου, η γραφή σου, εμένα και όχι μόνο μάς αγγίζουν πολύ.
    Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που το "χρονικό" είναι δικό σου!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι αλήθεια, Γιάννη μου, εκτός από τον Τάσο που μου έφαγε τα αυτιά, και εσύ με είχες παροτρύνει να συμμετέχω στο συμπόσιο, απλώς δε θέλω να πιέζω την έμπνευση και εφόσον δεν μου ερχόταν κάτι κατευθείαν προτιμούσα να απέχω.
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η συμμετοχή μου και σε ευχαριστώ για πολλοστή φορά για τα τόσο κολακευτικά σου σχόλια και τα τόσο υποστηρικτικά σου λόγια.
      Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
    2. Δεν είναι απλά λόγια, Πίπη μου. Είναι τα αισθήματα που νιώθω στην καρδιά μου, διαβάζοντάς σε. Είτε σε αυτή τη μορφή, είτε στα γλυκά σου παραμύθια. Είναι ο δικός σου κόσμος, που αγαπώ και με συγκινεί για ότι μού δίνει.
      Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
    3. Το ξέρω ότι τα εννοείς, Γιάννη μου, και γι'αυτό σε ευχαριστώ διπλά. Και χαίρομαι πολύ που ευχαριστιέσαι αυτά που διαβάζεις από εμένα.
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Πίπη μου. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο βέβαια. Έπρεπε να υποψιαστώ ότι ήσουν εσύ η δημιουργός . Αν ήξερα ότι συμμετείχες ίσως να πήγαινε το μυαλό μου. Και χαίρομαι πολύ για τη θέση που πήρε το ποίημά σου. Ωραίο Συμπόσιο πάντως...
    Να σαι καλά πάντα να δημιουργείς
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Άννα μου και νομίζω ότι έχεις δίκιο πως θα με υποψιαζόσουν, αν γνώριζες ότι συμμετείχα. Με τη ρίμα, βλέπεις, καρφώνομαι...
      Πράγματι ήταν όμορφο το συμπόσιο και οι συμμετοχές αξιόλογες.
      Φιλάκια πολλά και από εμένα

      Διαγραφή
  4. Πίπη, ένα μεγάλο μπράβο..! Είδες που στα έλεγα..
    Η διάκριση φυσικά και είναι κάτι πολύ όμορφο. Αλλά η χαρά της συμμετοχής θα διαπιστώσεις με τα χρόνια ότι είναι κάτι ακόμη πιο ωραίο..! Αυτό να θυμάσαι..
    "Το χρονικό" δεν πήγε το μυαλό μου ότι μπορεί να ήταν δικό σου. Άλλωστε δεν ήξερα ότι θα συμμετάσχεις. Μου άρεσε πάρα πολύ και του έδωσα δύο βαθμούς που πάντοτε τους δίνω στο ποίημα που το θεωρώ πρωτότυπο.
    Και πάλι μπράβο , και μην χάνεσαι..
    # για να δούμε θα μου κάνεις την τιμή να γίνω σύμβουλος έκδοσης βιβλίου σου..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο μου, ουδόλως με ενδιαφέρει η διάκριση, όχι ότι δε μου αρέσει, αλλά δεν είναι αυτοσκοπός. Σου το έχω πει, εξάλλου, ότι για εμένα σημασία έχει να περνάω καλά και το θέμα μου είχε να κάνει με το ότι δεν ήθελα να με πιέσω να μου έρθει ιδέα με το ζόρι. Αυτή τη φορά, απλώς, μου ήρθε ιδέα αβίαστα, οπότε αποφάσισα να συμμετέχω, κυρίως για να δώσω χαρά στην Αριστέα.
      Και, φυσικά, πού να πάει το μυαλό σου (αν, και, μεταξύ μας, η ρίμα δεν παίζει ιδιαίτερα στα συμπόσια, οπότε έπρεπε να ψυλλιαστείς ότι ίσως επρόκειτο για μια νέα είσοδο); Σου την έφερα!
      Όσο για την πρότασή σου, εννοείται πως την έχω στα υπόψη, εξάλλου εσύ έχεις εμπειρία, όμως υπάρχει ένα τόσο δα προβληματάκι: προϋποθέτει την ύπαρξη βιβλίου!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Ήσουν η μεγάλη έκπληξη αυτού του συμποσίου! Η Πίπη κατάφερε να περάσει απαρατήρητη και διέπρεψε. Μου θύμισε έντονα ένα παλιό αντιπολεμικό έργο του Σουρή και ειλικρινά θαύμασα τον παλμό και τις ομοιοκαταληξίες σου, που παραπέμπουν σε σπουδαίους μας ποιητές. Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου, Πίπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πέρασα απαρατήρητη, Μαρία μου! Επίσης, με εκπλήσσει που σου θύμισα Σουρή, σίγουρα λόγω θεματολογίας και όχι τεχνικής. Τον Σουρή τον εκτιμώ, το συγκεκριμένο του έργο δεν το γνώριζα, αλλά αφού μου λες ότι σου τον θύμισα, φαντάζομαι περίπου πώς θα πηγαίνει...
      Όσο για τις ομοιοκαταληξίες, η αλήθεια είναι ότι γράφω ομοιοκατάληκτα στιχάκια από το δημοτικό, οπότε καταλαβαίνεις πόση εξάσκηση έχω κάνει ανά τους αιώνες! Από την άλλη, ο σύγχρονος στίχος για εμένα είναι κάτι το πολύ περίπλοκο. Καθένας με το είδος του, θα μου πεις. Σωστό.
      Πάντως, είμαι σίγουρη ότι η ομοιοκαταληξία είναι θέμα εξάσκησης. Παλιότερα, στα γενέθλια φίλων έγραφα τις ευχές σε μορφή ποιήματος, μη φανταστείς καμιά υπερπαραγωγή, αλλά ήταν έμμετρες ευχές. Μία φίλη μου, που δεν ασχολιόταν καθόλου με το γράψιμο - ενώ εγώ όλο και κάτι μπορεί να έγραφα πού και πού - κάθε φορά που με ευχαριστούσε για τις ευχές, σχεδόν μου ζητούσε συγγνώμη που οι δικές της ήταν πεζές (έχουμε γενέθλια ίδια ημερομηνία). Ε, λοιπόν, σε πληροφορώ ότι μια φορά μου έγραψε ευχές σε ποιηματάκι και μάλιστα τα είχε καταφέρει αρκετά καλά! Άρα, δεν είναι και τόσο δύσβατος ο δρόμος της ομοιοκαταληξίας.
      Καλή συνέχεια και στις δικές σου καλλιτεχνικές δημιουργίες.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Ένα οδοιπορικό στρατηγικά στημένο που με στόχο την κατάκτηση οχυρού οδηγεί τις λέξεις σ’ ένα υπέροχο ποίημα. Στο φινάλε ο στίχος αφήνει μια τρυφερότητα που πραγματικά συγκινεί. Μπράβο Πίπη! Συγχαρητήρια! Καλή συνέχεια!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Αννίκα μου, και ακόμα περισσότερο χαίρομαι που όλο αυτό μου βγήκε σχετικά αβίαστα (τι να πω, είμαι λίγο τεμπελούλα, την έμπνευση τη θέλω στο πιάτο)! Όσο για την τρυφερότητα που λες ότι αφήνει ο στίχος, νομίζω ότι έχει να κάνει με την τρυφερότητα που χαρακτηρίζει εσένα ως άνθρωπο, αφού ο καθένας διαβάζει περνώντας το κείμενο μέσα από τα δικά του φίλτρα.
      Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Τι έκπληξη ήταν αυτή;;;
    Πρώτη σου φορά και με διάκριση.
    Πολλά πολλά συγχαρητήρια 👏👏

    Έχουμε να δούμε πολλά από εσένα και μπράβο σε εκείνον που σε παρακίνησε!

    Καλή συνέχεια σε φιλώ 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, Κατερίνα μου; Η τύχη του πρωτάρη ίσως να μην είναι μύθος, τελικά...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Να έχεις μια όμορφη Κυριακή.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Για ένα μόνο οχυρό
    έγραψες έργο επικό
    πήρες διάκριση γι αυτό
    σου δίνω μπράβο εκατό.

    Και μένα μου θύμισε κάτι από λατρεμένο ύφος Σουρή, Πίππη μου...
    Η έμπνευσή σου ατέλειωτη και διάκρισή σου δίκαιη.
    Καλώς όρισες στο κλαμπ του συμποσίου...
    Χαίρομαι πολύ για σένα Πίππη μου. Καλο σου ξημερωμα φιλιααα 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Ρούλα μου, και σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για το ποιηματάκι! Το έχεις και εσύ με την ομοιοκαταληξία, ατιμούτσικο!
      Ώστε κι εσένα σου θύμισα Σουρή; Για φαντάσου (κάπου έχω ένα καλάμι)!
      Σε ευχαριστώ πολύ και για το καλωσόρισμα. Αν και, παρακολουθώντας το συμπόσιο εδώ και τόσα χρόνια, στην πραγματικότητα πάντα με θεωρούσα μέλος του (μέλος άνευ συμμετοχής, όπως είναι ο υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου).
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα.
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για την ιδιαίτερη έμπνευση και συμμετοχή σου Πίπη, αλλά και για την διάκριση της.
    Ήταν μια πολύ δυνατή αρχή και εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική και με το καλό να ανταμώσουμε και στα επόμενα δρώμενα μας!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα συγχαρητήρια, Μαρίνα μου, αν και η έμπνευση ήρθε από μόνη της, οπότε δεν μπορώ να πάρω εγώ τα εύσημα γι'αυτήν! Χαίρομαι που σου άρεσε η συμμετοχή μου, όσο για τη συνέχεια, δεν ξέρω, από τη μία δεν θέλω να καρφώνομαι και η ομοιοκαταληξία πάντα θα με προδίδει, από την άλλη η έμπνευση δεν έρχεται κατά παραγγελία (τουλάχιστον σε εμένα). Θα δείξει.
      Πολλά φιλιά και από εμένα

      Διαγραφή
  10. Αυτή η συμμετοχή στο Συμπόσιο ξεχώρισε μέσα μου από την πρώτη ανάγνωση.
    Συγχαρητήρια για το υπέροχο αυτό δημιούργημά σου! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Γιώτα μου, και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι πολύ που το ξεχώρισες το ποίημά μου. Ίσως, βέβαια, αυτό να οφείλεται στην ομοιοκαταληξία, όπως και να το κάνεις, δίνει μία τσαχπινιά...
      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα

      Διαγραφή
  11. "Κονταροχτυπήθηκες" μέσα μου με το ποίημα τού Τάσου, κι αν και υπερίσχυσε το ποίημα τού Τάσου -δίνοντάς του το τριάρι μου- η "περασιά" σου ομολογώ πως ήταν κρότου/λάμψης! Μπράβο βρε Πίπη μου! Πάρα πολύ ωραίο το ποίημα, με στόρι αλλά κι ένα αποκαλυπτικό φινάλε! Τα φιλιά μου! 🧡🎁😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Πέτρα μου, αλλά και που κονταροχτυπήθηκα με το ποίημα του Τάσου. Όσο για το φινάλε, μάλλον τα φινάλε είναι η ειδικότητά μου, χι! χι!
      Πολλά φιλάκια και από εμένα

      Διαγραφή
  12. Πωπω ρίμες! Μια ιστορία με λέξεις τόσο ταιριαστές! Με μια ακόμα ανάγνωση διαπιστώνω ότι εγώ σίγουρα δε μπορώ να γράψω έτσι😆
    Ολόκληρη ιστορία με ομοιοκαταληξίες! Πάντα όταν διαβάζω τα ποιήματα στον προσωπικό χώρο των συμμετεχόντων αντιλαμβάνομαι περισσότερα πράγματα!

    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πάντα είναι θέμα εξάσκησης, Μάκη μου! Σίγουρα, αν προσπαθήσεις, κι εσύ θα τα καταφέρεις. Εγώ, κρίνοντας από τον εαυτό μου, φυσικά, σου λέω ότι όσο περνάνε τα χρόνια, τόσο πιο εύκολα μου έρχονται οι ομοιοκαταληξίες.
      Έτσι κι αλλιώς, όμως, ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο. Εγώ, σε αντίθεση με εσένα, δυσκολεύομαι με τον ελεύθερο στίχο, ενώ η ομοιοκαταληξία μου βγαίνει πολύ πιο φυσικά (σίγουρα λόγω εξάσκησης και ίσως λόγω τριβής μέσω των παραδοσιακών τραγουδιών, που είναι ένας πρώτης τάξης προθάλαμος για να μπεις στο χώρο της ομοιοκαταληξίας).
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ

      Διαγραφή
  13. Μπράβο!!! Είναι ό,τι πιο ωραίο και ευχάριστο έχω διαβάσει, θα μπορούσε με τις κατάλληλες εικόνες/ζωγραφιές να είναι γραμμένο σε κάποιο παιδικό βιβλίο. Όλες οι συμμετοχές που παρακολούθησα εξαιρετικές μα αυτό το κάτι άλλο.
    Να είσαι καλά Πίπη
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μα χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, fish eye! Για παιδικό βιβλίο λες, ε; Και μια φίλη μου νομίζει το ίδιο, χμμμμ! Ίσως αρχίσω να το σκέφτομαι ως προοπτική...
      Να έχεις ένα όμορφο τριήμερο.
      Φιλιά πολλά και από εμένα

      Διαγραφή

To comment or not to comment? That is the question