Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

Παρ'ολίγον αυτόχειρ

      Όλα είναι ήσυχα στη Χώρα της πίσω βεράντας. Τα φυτά δε μαλώνουν και δεν προσπαθεί το ένα να υπονομεύσει το άλλο, μόνο καμιά βροχή ή κανένας ξαφνικός αέρας τα ξυπνάει λίγο...
     Όπως είναι λογικό, όταν όλα είναι τόσο ήσυχα, η προσοχή της Πίπης στρέφεται σε άλλους χώρους, εκτός βεράντας. Έλα, όμως, που σήμερα, ημέρα Σάββατο και με θερμοκρασία πάνω από είκοσι βαθμούς, με τα παράθυρα ανοιχτά και τα πλυμένα ρούχα να χορεύουν επάνω στο σχοινί, το μάτι της Πίπης "συνέλαβε" μία επισκέπτρια προ απονενοημένου διαβήματος...
     Η οσονούπω αυτόχειρ κοίταζε περίλυπη κάτω, και όταν λέμε κάτω εννοούμε πιο κάτω από τη Χώρα της πίσω βεράντας. Η όλη στάση του σώματός της έδειχνε ότι το τέλος της ήταν απελπιστικά κοντά. Γι'αυτό και η Πίπη αμέσως σκέφτηκε ότι κάτι έπρεπε να κάνει.
     - Γεια σου! είπε όσο πιο χαρούμενα μπορούσε στην επισκέπτρια.
     Εκείνη δεν απάντησε.
     - Πώς σε λένε; συνέχισε η Πίπη.
     Η επισκέπτρια φαινόταν τελείως απορροφημένη στις σκέψεις της.
     - Έχεις ξαναέρθει εδώ; επέμεινε η Πίπη.
     - Ουφ, μα ούτε να αυτοκτονήσει ήσυχα δεν μπορεί κάποιος σε αυτόν τον κόσμο; διαμαρτυρήθηκε η οσονούπω αυτόχειρ.
     - Συγγνώμη, είπε η Πίπη, δεν φαντάστηκα ότι θα σε ενοχλούσα... Αλλά είναι τόσο σπάνιοι οι επισκέπτες σε αυτήν τη Χώρα, τώρα τελευταία, που ήθελα να σε καλωσορίσω...
     - Άδικος κόπος.
     - Και γιατί, παρακαλώ;
     - Επειδή όλα είναι μάταια σε αυτόν τον κόσμο. Μέχρι και το καλωσόρισμά σου, μάταιο είναι και αυτό.
     - Δε νομίζω... Το καλωσόρισμα είναι απαραίτητο σε έναν επισκέπτη που σε τιμά με την παρουσία του.
     - Εγώ, έτσι κι αλλιώς, δε θα μείνω πολύ. Όπου να'ναι θα αναχωρήσω... και θα είχα αναχωρήσει ήδη, αν εσύ δεν με είχες διακόψει...
     - Τι εννοείς; προσποιήθηκε η Πίπη ότι δεν κατάλαβε. Δεν σου αρέσει αυτή η Χώρα;
     - Τι με νοιάζουν οι Χώρες και τα παλάτια και ο κόσμος ολόκληρος; ξέσπασε η οσονούπω. Τίποτα δε με νοιάζει, τίποτα! Θα φύγω από αυτόν τον κόσμο, να ησυχάσω!
     - Θα φύγεις; Και πού θα πας;
     - Κάπου καλύτερα από εδώ.
     - Το σκέφτηκες καλά;
     - Φυσικά.
     - Και νομίζεις ότι είναι η λύση στα προβλήματά σου;
     - Δεν νομίζω τίποτα, άσε με ήσυχη!
     - Α, όχι, κυρία μου! Δεν θα μολύνεις εσύ τη Χώρα της Πίσω Βεράντας με άλλο ένα έγκλημα!
     - Τι εννοείς;
     -  Εννοώ αυτό που λέω! Σε αυτήν εδώ τη Χώρα έχουν υπάρξει αρκετοί θάνατοι, οι περισσότεροι ύποπτοι, δεν χρειαζόμαστε και τον δικό σου θάνατο αποπάνω! Εξάλλου, μου φαίνεται πολύ περίεργο να θέλει να αυτοκτονήσει μία καλλονή σαν εσένα, επάνω στο άνθος της ηλικίας της...
     - Αχ, αναστέναξε η οσονούπω, και να σου πω δεν πρόκειται να καταλάβεις...
     - Έρωτας, μήπως;
     - Αχ!
     - Βλέπεις, λοιπόν, που καταλαβαίνω; Ποιος είναι, λοιπόν, αυτός που αρνείται τον έρωτά σου και σε έχει φέρει σε αυτήν την κατάσταση;
     - Δεν είναι ακριβώς έτσι, απλώς ο έρωτάς μου είναι αδιέξοδος, ερωτεύτηκα γόνο ξένης οικογένειας και ούτε οι δικοί μου τον θέλουν, ούτε οι δικοί του με θέλουν!
     - Σαν το Ρωμαίο και την Ιουλιέτα, δηλαδή...
     - Ποιοι ήταν αυτοί;
     - Κάποιοι σαν εσάς, που αυτοκτόνησαν για την αγάπη τους.
     - Ορίστε, λοιπόν, που τελικά καταλαβαίνεις... Εγώ χωρίς τον Ιφικλίδη μου δεν μπορώ να ζήσω, καλύτερα να αυτοκτονήσω!
     - Ιφικλίδη τον λένε;
     - Ναι, και είναι ο ομορφότερος ήλιος στη ζωή μου!
     - Λες για έναν όμορφο, τσαχπίνη τύπο που είδα τις προάλλες στη Χώρα της μπροστινής βεράντας;
     - Αν ήταν όμορφος, ναι, αυτός θα ήταν!
     - Αλλά, δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, δεν ήταν μόνος στη Χώρα της μπροστινής βεράντας, ήταν με μια τύπισσα που του έμοιαζε κάπως, και όπου πήγαινε εκείνη πήγαινε και αυτός...
     - Ο Ιφικλίδης μου δεν θα το έκανε ποτέ αυτό, άλλον θα είδες!
    - Δε φορούσε μια κίτρινη κάπα με μαύρες γραμμές και μερικές μπλε κουκίδες;
     - Τον Ιφικλίδη μου είδες! Δεν το πιστεύω! Και ήταν με άλλη, μου λες;
     - Δυστυχώς, ναι.
     - Τώρα είναι που θα αυτοκτονήσω! Ώστε, ψεύτικοι ήταν οι όρκοι του, ψεύτικα τα χάδια του, ψεύτικα και τα φιλιά του;
     - Μην κάνεις έτσι, ούτε η πρώτη είσαι, ούτε η τελευταία...
     - Και θαρρείς πως με νοιάζει αν είμαι πρώτη ή τελευταία; Αχ, τι άδικη που είναι η ζωή! Όσο σκέφτομαι πόσα όνειρα έκανα για εκείνον, πόσο με πλήγωνε που οι δικοί του δεν με ήθελαν, πόσο μισούσα το ταπεινό μου μαύρο φόρεμα, που δεν ταίριαζε στο δικό του, αρχοντικό περιβάλλον... Και εκείνη, πώς ήταν; Ήταν όμορφη;
     - Καλή ήταν.
     - Όμορφη ήταν, μου λες ψέματα. Ξέρω ποια ήταν, μία δικιά τους κοπέλα, που του την προξένευαν με επιμονή... Δεν το πιστεύω ότι υπόκυψε στις πιέσεις! Όχι, όχι, τίποτα, δε με νοιάζει τίποτα, θα κάνω αυτό που ήθελα, θα αυτοκτονήσω, να τελειώνουμε...
     Η Πίπη δεν ήξερε τι να κάνει για να αποτρέψει την πιο οσονούπω δεν γίνεται από την αυτοκτονία.
     - Αφού δεν μπορώ να σε μεταπείσω, της είπε, θα μπορούσα τουλάχιστον να σε βγάλω μια φωτογραφία; Είσαι τόσο όμορφη που είναι αμαρτία να μη μείνει τίποτα να σε θυμίζει...
     - Ας είναι, είπε, βιάσου όμως, δεν μπορώ να αντέξω έτσι κρεμασμένη για πολλή ώρα ακόμη.
     Η Πίπη έτρεξε και πήρε τη φωτογραφική της μηχανή.
     - Αχ, ένα λεπτό να βγάλω άλλη μία, είπε η Πίπη, νομίζω η πρώτη φωτογραφία μού κουνήθηκε λίγο.
     Η οσονούπω τεντώθηκε.
     - Μπράβο, έτσι είσαι τέλεια, είσαι μια θεά, αχ, πάλι μου βγήκε θολή η φωτογραφία, μην κουνιέσαι για να μπορώ να εστιάσω καλύτερα. Κοίταξε και προς την κάμερα λίγο, νομίζω ότι έτσι είναι καλύτερα... Πάλι κουνήθηκες, αχ, νομίζω ότι αν γυρίσεις λίγο στο πλάι θα είσαι πιο ωραία. Μισό λεπτό να δω αν βγήκε τώρα, καλά, είσαι υπέροχη, θα μπορούσες άνετα να κάνεις καριέρα μοντέλου, να βγάλω άλλη μία;
     Και όλο έβγαζε φωτογραφίες η Πίπη, και όλο πόζαρε η οσονούπω.
     - Θα μου πεις και το όνομά σου; ρώτησε η Πίπη.
     - Βανέσα με λένε.
     - Α, έχεις και ωραίο όνομα, ό,τι πρέπει για καριέρα μοντέλου...
     Η οσονούπω που λεγόταν Βανέσα στάθηκε και άρχισε να μαζεύεται.
     - Τώρα θα αυτοκτονήσει, σκέφτηκε τρομαγμένη η Πίπη.
     Και τότε, η Βανέσα, που ήταν μία πεταλούδα, τεντώθηκε απότομα, άνοιξε τα φτερά της και πέταξε μακριά.
     - Έχεις δίκιο, φώναξε στην Πίπη, δεν χρειάζεται να αυτοκτονήσω, αποφάσισα να ανοίξω τα φτερά μου στο χώρο της μόδας, θα γίνω μοντέλο!
     Και ύστερα χάθηκε, κατευθυνόμενη προφανώς προς τις διεθνείς πασαρέλες...  


Σημ: Οι φωτογραφίες είναι δικές μου

21 σχόλια:

  1. χαχαχαχα να το νέο τοπ μόντελ της Ελλάδας!!! Αλλά και συ βρε Πίπη λες σε μια οσονούπω ότι ο καλός της ήταν με άλλη;; Πα πα πα απ α δεν τα λένε αυτά. Ευτυχώς που υπερίσχυσε η ομορφιά και τη γλύτωσε η Χώρα της Πίσω Βεράντας!!!!
    Καλό γλυκό μήνα Πίπη μου
    Σε απόλαυσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε, δεν ξέρω τι κρίση ειλικρίνειας με έπιασε, και της τα'πα. Ευτυχώς που την γλίτωσε και εκεί που έλεγα "πνέει τα λοίσθια" την είδα και ανένηψε (προτού της βγάλω ακόμα καλύτερη φωτογραφία)!
      Καλό μήνα και σε εσένα, Άννα μου

      Διαγραφή
  2. Πριν λίγο καιρό είχα πάρει και εγώ συνέντευξη από έναν Ιφικλίδη. Ευτυχώς που η Βανέσα δεν αυτοκτόνησε για χάρη του, θα πήγαινε στράφι τέτοια ομορφιά. Είμαι σίγουρη ότι ως τοπ μόντελ θα διαπρέψει.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ' τον θυμάμαι, ξεχνιέται ο Ιφικλίδης σου; Ναι, και εγώ πιστεύω ότι θα τα πάει καλά στις πασαρέλες, αλλά και ηθοποιός θα μπορούσε, τώρα που το σκέφτομαι, όλος αυτός ο οδυρμός μου θύμισε αρχαία τραγωδία.
      Καλό μήνα και σε εσένα, Ελένη μου

      Διαγραφή
  3. Aχ αυτές οι φωτογραφίες που τραβάμε και ξανατραβάμε και όλο βγαίνουν θολές γιατί είτε το μοντέλο μας κουνιέται, είτε το χεράκι μας δεν είναι σταθερό, είτε το φως δεν είναι το σωστό!
    Στ' αλήθεια, μεγάααλο παίδεμα.
    Λοιπόν, πολύ χάρηκα που η πεταλουδίτσα μας κατάλαβε το νόημα και την αξία της ζωής. Εύχομαι να βρει την τύχη της όπως την σκέφτεται και την λαχταρά κι από Ιφικλίδες νααα!!! Να δεις που θα της ξαναπούν και ψέμματα, αλλά σιγά μην της καεί το παστίτσιο. Σημασία δεν θα δώσει. Την πλάκα της θα κάνει και θα γελάει.
    Χαμογελαστά τα κείμενα σου Πιππη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το διασκέδασες το κείμενό μου, Fish Eye! Και εγώ πιστεύω ότι την πεταλούδα την περιμένει μια καλή τύχη μετά την παρ'ολίγον αυτοκτονία, όσο για τον Ιφικλίδη, αυτός έχασε!
      Οι φωτογραφίες όντως είναι παίδεμα, αλλά πολλές φορές το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει.
      Να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο Σαββατοκύριακου

      Διαγραφή
    2. ωωω εγώ το αφηρημένο ψάρι, τώρα την παρατήρησα την φωτογραφία σου, υπέροχη, πριγκιπική η πεταλούδα σου!!! Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  4. Βλέπεις μια οσονούπω και της λες πως είδες τον καλό της με άλλη;;; 😨
    Παίζεις με τη φλόγα 🔥!!! Τέλος πάντων... να συχνάζεις στις βεράντες, σου πάει!
    Καλό μήνα! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φταίω εγώ, Γούμαν, μου ξέφυγε! Από την άλλη, ε, όχι και να την κοροϊδεύει ένας Ιφικλίδης!
      Καλό μήνα και σε εσένα

      Διαγραφή
  5. ΠΛηροφορίες θέλουν τον Ιφικλίδη να δικαιώνεται, καθώς το πιο οσονούπω δε γίνεται (εξαιρετικό επίθετο, η Ακαδημία το καθιερώνει το πιο πάραυτα γίνεται) μοντέλο λέγεται πως παίδευε το φτωχό σύντροφό της με υπέρβαρα όνειρα και φιλοδοξίες. Η πτήση από τα λοίσθια της οπίσθιας βεράντας προς τη δόξα τελικά και όχι προς το Έσχατον αυτό κατέδειξε.
    Αχ, θέλουν προσοχή οι απανταχού όμορφες, καμένα αρσενικά..

    ΥΓ. Καλό σας μήνα - με χαμογελαστά, χρωματιστά κείμενα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετικό σχόλιο και το κρατώ. Θα ελέγξω τα νέα προσκομισθέντα στοιχεία.
      Είναι δύσκολη η ζωή των καλλονών.
      Καλό μήνα και ευχαριστώ για την επίσκεψη

      Διαγραφή
    2. "Είναι δύσκολη η ζωή των καλλονών."

      Και τι να κάνω εγώ τώρα; Να εύχομαι να είναι βιωματική η διαπίστωση (=> είσαι καλλονή) ή όχι; (=> δεν είναι δύσκολη η ζωή σου); Ε; Τι να κάνω;

      Πάει. Φεύγω. Πάω να βρω τον Ιφικλίδη να πιούμε κάνα τσιπουράκι και να ανταλλάξουμε τους πόνους μας..

      Διαγραφή
    3. Δεν το φανταζόμουν ότι θα σου δημιουργούσα τέτοιους προβληματισμούς, αγαπητέ Διονύση.
      Τώρα προβληματίζομαι κι εγώ. Ιδέα δεν έχω τι θα ήθελα να ευχηθείς.
      Τελικά, η καλύτερη ιδέα ήταν αυτή με το τσίπουρο.
      Στην υγειά σου

      Διαγραφή
  6. Θα ήθελα πάρα πολύ να μοιραστώ αυτόν τον νοητικό οργασμό στη σκέψη σου τη στιγμή που συναπαντήθηκες με την "βαρυπενθούσα" στην πίσω βεράντα. Γιατί ειλικρινά τα όσα γεννήθηκαν, ως σκέψεις, ως διάλογοι, ως επιχειρήματα και πράξεις, από εσένα, ειλικρινά με αφήνουν άναυδο για την εκφραστική σου δεινότητα αγαπητή κυρία Συνάδελφος !
    Έσωσες όμως την πολύχρωμη ! και της έδωσες ζωή.
    Τα φιλιά μου και τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο νοητικός οργασμός προέκυψε όταν είδα την πεταλούδα να στέκεται ανάποδα στην τέντα και να ανοιγοκλείνει αργά, όλο και πιο αργά, τα φτερά της. Σκέφτηκα ότι έμοιαζε σαν να ήθελε να αυτοκτονήσει και γενικά μου φάνηκε στα τελευταία της, αλλά ξαφνικά τίναξε τα φτερά της και πέταξε σαν να μην έτρεχε τίποτα. Τα υπόλοιπα τα ξέρεις.
      Να έχεις μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα

      Διαγραφή
  7. Όταν ξαναδώ έντομο πάνω στην τέντα, θα θυμάμαι αυτόν το μικρό σου θεατρικό διάλογο. Τι έμπνευση κι αυτή!
    Χάρηκα με την έκβαση και εύχομαι πάντα να έχεις τέτοια διάθεση να καταγράφεις πεταλουδο-ιστορίες και να μας χαρίζεις χαμόγελα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που άλλαξα τον τρόπο που θα βλέπεις από εδώ και πέρα τυχόν έντομα στην τέντα σου!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω.
      Να έχεις μια όμορφη βδομάδα

      Διαγραφή
  8. Αχ μα πώς τις φτιάχνεις, πώς τις φτιάχνεις τις ιστορίες κάθε φορά!
    Τι μυαλό λαμπερό είναι αυτό που έχεις!
    Έφτιαξες ολόκληρο διάλογο με μια πεταλούδα, τη στιγμή που εγώ απλώς θα την άφηνα να αυτοκτονήσει!
    Εσύ όχι μόνο αντάλλαξες απόψεις μαζί της, αλλά τέλεσες και φιλοπεταλουδικό έργο! Την έσωσες!
    Εύγε Πίπη και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ναι, για το φιλοπεταλουδικό μου έργο πρόκειται να με βραβεύσουν στην Πεταλουδημία (την πεταλουδική Ακαδημία), δεν σ'το είπα... Θα φορέσω και το χρυσό το φόρεμα, με την τιάρα, να μην πάει χαμένο.
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα και σε εσένα, Αρτίστα μου

      Διαγραφή
  9. Δεν καταλαβαίνω γιατί "τ' ακούς", αγαπητή μου φίλη. Είναι πασιφανές πως έδρασες σε εντελώς ψυχολογικά πλαίσια, όπως ακριβώς τα δίδαξε ο Πεταλουδόιντ (ο Φρόιντ των πεταλούδων ντε!): πολέμησες το σοκ (το ερωτικό, ρωμαιοιουλιετικό τους αδιέξοδο - μα τι μέλλον θα είχαν;) με σοκ (Ξύπνα! Αυτός που νομίζεις για μεγάλο έρωτα αλλού τρώει, αλλού πίνει κι αλλού πάει και το δίνει). Τα θερμά μου συγχαρητήρια που είσαι τόσο διαβασμένη και η γνώση σου φάνηκε χρήσιμη, σώζοντας τη ζωή αυτού του δύσμοιρου πλάσματος. Η Victoria Secret σ' ευγνωμονεί...

    Τα φιλιά μου και τον θαυμασμό μου για το κοφτερό σου μυαλό, Πίπη μου. Μου 'φτιαξες το κέφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έφτιαξα το κέφι, Λυσίππη μου!
      Και, οφείλω να το ομολογήσω, είσαι η μόνη που διέκρινε τις πολλές γνώσεις μου πάνω στην ψυχανάλυση.
      Πες στη Victoria Secret να μην ανησυχήσει ποτέ ξανά, εγώ είμαι εδώ.
      Φιλάκια

      Διαγραφή

To comment or not to comment? That is the question