Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Ψάχνοντας σημάδια


     Καμιά φορά, ακόμα κι όταν η ζωή μας φαίνεται τακτοποιημένη, ρυθμισμένη, και σε έναν δρόμο βαλμένη, παρουσιάζονται ευκαιρίες για αλλαγές. Η αλήθεια είναι πως συνέχεια παρουσιάζονται ευκαιρίες για αλλαγές, αν το καλοεξετάσεις. Είναι όλα θέμα επιλογής. Ανά πάσα στιγμή μπορεί ο καθένας να πει "Φτάνει, ως εδώ ήταν!". Και να σηκωθεί να φύγει. Και τότε κάτι θα έχει αλλάξει.
     Αυτό, βέβαια, στη θεωρία, διότι στην πράξη τα πράγματα δεν γίνονται έτσι. Στην πράξη, όλοι μας περιμένουμε κάποιο σημάδι, όταν η ευκαιρία εμφανιστεί, κάτι που θα μας πει "Να, το βλέπεις; Εδώ έχεις μια ευκαιρία, και κοίταξε καλά να μην την προσπεράσεις, επειδή μπορεί να μην έχεις άλλη, το ακούς;". Και τότε, κάποιοι από εμάς θα αρπάξουν την ευκαιρία, κάποιοι άλλοι θα το σκεφτούν καλά πριν την αρπάξουν, κάποιοι θα το σκεφτούν καλά και ίσως αποφασίσουν να περιμένουν κάποια άλλη ευκαιρία, είτε έρθει είτε όχι...
     Εμένα η ευκαιρία μού παρουσιάστηκε τον προηγούμενο μήνα (μία από τις ευκαιρίες, είπαμε, υπάρχουν πολλές). Και ήταν μια ευκαιρία να μετακινηθώ σε μια άλλη θέση, πολύ πιο ταιριαστή στην ιδιοσυγκρασία και τα γούστα μου. Πρέπει να ήταν η ιδανική ευκαιρία για εμένα, γι'αυτό και δεν καθυστέρησα καθόλου να την αρπάξω.  Έκανα, λοιπόν, την αίτηση και περίμενα να με ειδοποιήσουν για την πρώτη εξέταση, την γραπτή (θα ακολουθήσουν προφορική εξέταση και στη συνέχεια συνέντευξη από τους επικεφαλής της υπηρεσίας).
     Και η ημέρα της γραπτής εξέτασης ορίστηκε για σήμερα. Και εχθές το βράδυ με έπιασε αυτό που μας πιάνει καμιά φορά, να θέλουμε κάποιο σημάδι ότι όλα θα πάνε κατ'ευχήν. Κάθησα, λοιπόν, και σκέφτηκα:
     Είμαι άρρωστη από την Τρίτη, ένα το κρατούμενο. Αυτό θα επηρεάσει την απόδοσή μου αρνητικά, υποθέτω. Ναι, αλλά έχω δώσει άλλες εξετάσεις όπου πάλι είχα τα χάλια μου και όμως τα πήγα πολύ καλά. Θετικό ή αρνητικό; Χμμμμ, ας βρω κάτι άλλο.
     Α, ναι, το βρήκα. Θα διαβάσω κάτι στην τύχη, και αυτό που θα διαβάσω θα μου πει για την τύχη των εξετάσεων (φοβερή ιδέα, έτσι;). Αλλά, τι να διαβάσω; Α, ναι, μια που αυτές τις μέρες διαβάζω τα παραμύθια των αδελφών Γκριμ, θα διαβάσω το επόμενο παραμύθι και αυτό θα μου πει πώς θα πάνε οι εξετάσεις. Ποιο είναι το επόμενο παραμύθι λοιπόν; "Η αρκούδα και ο τρυποφράκτης". Για να δούμε τι λέει... Λέει ότι η αρκούδα κορόιδεψε τα παιδιά του τρυποφράκτη και εκείνα ζήτησαν εκδίκηση και ο τρυποφράκτης κήρυξε τον πόλεμο στην αρκούδα, και μαζεύτηκαν όλα τα ζώα με την αρκούδα και όλα τα ιπτάμενα με τον τρυποφράκτη και τα ιπτάμενα κατάφεραν να κερδίσουν, πείθοντας με κόλπο τα ζώα ότι είχαν χάσει τον πόλεμο πριν καλά-καλά αρχίσει...
     Ναι, ξέρω, ωραίο παραμύθι, αλλά εγώ τι είμαι: αρκούδα ή τρυποφράκτης; Πολύ μπερδεμένο μήνυμα μου έστειλαν οι αδελφοί Γκριμ, θα πάω καλά στις εξετάσεις τελικά; Αν θεωρήσω ότι είμαι η αρκούδα, θα χάσω, αν θεωρήσω ότι είμαι ο τρυποφράκτης, θα κερδίσω με δόλο (με δόλο, ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω). Και τότε μου έρχεται η ιδέα, ούτε αρκούδα είμαι ούτε τρυποφράκτης, οι αδελφοί Γκριμ μου λένε ότι θα πρέπει να δώσω τον αγώνα μου και να μην τα παρατήσω ακόμα κι αν φανεί ότι τον χάνω, θετικό το μήνυμα νομίζω...
     Και ξημερώνει η σημερινή μέρα, και παίρνω το λεωφορείο, και πάω στο μετρό, και με ξανακαβαλάει ο διάολος και πάλι ψάχνω για σημάδια. Α, να, θα σταθώ σε ένα σημείο, και αν όταν σταματήσει ο συρμός βρεθεί πόρτα μπροστά μου, αυτό θα σημαίνει ότι θα πετύχω τον στόχο μου, καλό; Και ακούγεται ο συρμός που φτάνει, και μπαίνει στον σταθμό, και κόβει ταχύτητα, και λίγο-λίγο σταματάει, και, έλα, έλα, έλα, πόρτα, πόρτα, πόρτα... παρά τρίχα, ακριβώς στην άκρη βρέθηκα, και πάλι αντιφατικά τα μηνύματα, τώρα αυτό τι σημαίνει, ότι θα πετύχω στο τσακ ή ότι θα αποτύχω στο τσακ;
     Και φτάνω στο μέρος των εξετάσεων, και βλέπω άλλα 80 περίπου άτομα και μάλλον θα αποτύχω στο τσακ, όπως φαίνεται, αλλά είναι και οι αδελφοί Γκριμ, να τους αγνοήσω τους αδελφούς; Όχι, βέβαια, σιγά μην τους αγνοήσω! Και τις εξετάσεις μου θα δώσω, και καλά θα τα πάω, εδώ ξεκίνησα βιολί στα γεράματα, σε μερικές εξετάσεις θα κολλήσω;
     Όμως, για καλό και για κακό, ας κάνω και έκκληση για βοήθεια. Έλα, λοιπόν, καλή μου αρκούδα, και εσύ τρυποφράκτη νικητή, και εσύ Σταχτοπούτα μικροπόδαρη και εσύ Χιονάτη μαζί με τους νάνους, ελάτε όλοι να βάλετε ένα χεράκι, και φέρτε μαζί και όλα σας τα φυλαχτά, μαγικά φτερά, γυάλινα γοβάκια, ό,τι έχετε τέλος πάντων, σας το ζητάει η Πίπη!

2 σχόλια:

  1. χαχαχα! καλη επιτυχια, ελπιζω να να πανε ολα καλα! δεν σε ξερω, αλλα σε συμπαθησα πολυ οταν διαβασα και την τελευταια παραγραφο! ασχετο,αλλα του χρονου θα βγει παλι η σταχτοπουτα στο σινεμα,σε αλλη εκτελεση με καλυτερα εφε. σου στελνω το λινκ να δεις τρειλερ:
    http://www.hellomagazine.com/film/2014111922011/cinderella-trailer-lily-james

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ, και για τις ευχές και για το λινκ! Είναι αλήθεια, μου αρέσουν τα παραμύθια, και αυτό δεν είναι κατ'ανάγκη κακό, αφού πάντα υπάρχει μια δόση αλήθειας σε κάθε παραμύθι. Καλή αρχή και στο δικό σου μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

To comment or not to comment? That is the question