Κυριακή 8 Ιουλίου 2018

Να'τανε η ζήλεια ψώρα...


     Έκανε η μάνα του Ιούνη το λάθος να του αγοράσει αυτοκίνητο για τα γενέθλιά του. Έκανε και ο Ιούνης το λάθος να το δείξει στον Ιούλη. Ε, θα μου πείτε, αδέρφια είναι, παρέα κάνουν, υπήρχε περίπτωση να μην το δει ο Ιούλης το καινούργιο αυτοκίνητο του Ιούνη;
     - Πώς σου φαίνεται; ρώτησε ο Ιούνης.
     - Καλό είναι, είπε ο Ιούλης μέσα από τα δόντια του.
     - Μόνο καλό; Κοίτα γραμμές, κοίτα δερμάτινα καθίσματα, κοίτα σαλόνι, κοίτα μηχανή...
     - Καλό είναι, είπα, υπάρχουν και καλύτερα.
     - Είδες που φεύγει και η οροφή;
     - Ε, ναι, καλά...
     - Α, δε σου είπα, και τα καθίσματα κάνουν και μασάζ...
     - Ναι, μπράβο...
     - Δεν μπορούσε να μου κάνει καλύτερο δώρο η μανούλα...
     - Ναι...
     - Θες να πάμε καμιά βόλτα;
     - Μπα, άσε, έχω κανονίσει...
     - Να σε πάω να μην περπατάς;
     - Όχι, άσε, θα πάρω ταξί...
     Δεν επέμεινε άλλο ο Ιούνης, αλλά ένιωσε μια ψυχρότητα στα λόγια του αδερφού του. Μήπως ζήλευε; Α, μπα...
     Αλλά ο Ιούλης δεν είναι τύπος που αφήνει τα πράγματα να κυλάνε μόνα τους. Μόλις χωριστήκανε με τον αδερφό του, πήγε γραμμή στο σπίτι της μητέρας του.
     - Καλώς τον, είπε εκείνη χαμογελαστά, αλλά το χαμόγελο της κόπηκε αμέσως. Τι συμβαίνει;
     - Δε μου λες, είπε ο Ιούλης φουριόζος, πώς σου ήρθε να αγοράσεις αυτοκίνητο στον Ιούνη;
     - Ε, σκέφτηκα να του κάνω ένα καλό δώρο για τα γενέθλιά του αυτή τη φορά, τόσα κάνει κι αυτός για εμένα...
     - Καλό δώρο είναι και ένα ποδήλατο, γιατί δεν του πήρες ποδήλατο;
     - Έχει ποδήλατο.
     - Και αυτοκίνητο έχει.
     - Αυτό που έχει είναι σαράβαλο, του το πήρα μεταχειρισμένο και όλο στο συνεργείο το πηγαίνει.
     - Δε σε καταλαβαίνω... Αλλά πάντα έτσι ήσουν, όλο διακρίσεις έκανες!
     - Εγώ;
     - Να σου θυμίσω ότι είμαι πιο μεγάλος κι όμως εγώ πάντα φορούσα τα αποφόρια του!
     - Φταίω εγώ που ήταν πιο ανεπτυγμένος από εσένα; Σου έριχνε μονίμως ένα κεφάλι!
     - Δικαιολογίες... Ό,τι ήθελε του το έπαιρνες, ενώ εγώ έπρεπε να παρακαλέσω πολύ για να μου πάρεις το ο,τιδήποτε!
     - Δεν έχεις δίκιο...
     - Ναι, καλά, πάντα εκείνον προτιμούσες από εμένα, αλλά τι παραπάνω έχει, εκτός που είναι πιο ψηλός;
     - Και οι δυο είστε παιδιά μου, αλλά αφού θέλεις να το ακούσεις, εκείνος πάντα με φρόντιζε, ενώ εσύ αδιαφορούσες...
     - Εγώ αδιαφορούσα; Ποιος πήγαινε στο περίπτερο και σου αγόραζε όλα τα τηλεοπτικά περιοδικά, για να ενημερώνεσαι για τις σειρές στην τηλεόραση; Ποιος σου κρατούσε την καρέκλα για να κρεμάς τις κουρτίνες; Ποιος σου αγόρασε παντόφλες πέρυσι;
     - Ο Ιούνης μέχρι και με τη γυναίκα του τσακώνεται για χάρη μου.
     - Και τι φταίω εγώ που είμαι εργένης και δεν έχω γυναίκα για να τσακωθώ;
     - Δεν είπα ότι φταις, αλλά σου έφερα ένα παράδειγμα για να δεις μέχρι πού μπορεί να φτάσει από την αγάπη του προς εμένα...
     - Θέλεις να πεις ότι εγώ δε σε αγαπάω;
     - Δεν είπα αυτό, αλλά ξέρεις πολύ καλά ότι περνάω μια δύσκολη φάση...
     - Τι φάση;
     - Κλιμακτήριο, δεν περνάω κλιμακτήριο;
     - Ε, ναι, και;
     - Τι και; Ο Ιούνης όλο δροσιές έκανε κάθε τρεις και λίγο για να μη ζεσταίνομαι. Ενώ εσύ, με το που μπήκες, άρχισες τις ζέστες. Να με ξεκάνεις θέλεις;
     - Δηλαδή, αν σου κάνω κι εγώ δροσιές θα μου πάρεις αυτοκίνητο;
     - Τώρα θέλεις να με πείσεις ότι με αγαπάς περισσότερο από τον αδερφό σου;
     - Έλα, ρε μάνα, πες μου, θα μου πάρεις;
     - Δεν ξέρω, θα το σκεφτώ...
     - ...Άκου εκεί, δεν αγαπάω τη μάνα μου... Εγώ δε σε αγαπάω; Τώρα θα δεις!
     Και αμέσως άρχισαν να μαζεύονται γκρίζα σύννεφα στον ουρανό. Και τα σύννεφα άρχισαν να πυκνώνουν, και να σκουραίνουν, όλο να σκουραίνουν... Και ύστερα φάνηκαν οι πρώτες αστραπές και ακούστηκαν οι πρώτες βροντές. Και, τέλος, έπεσαν οι πρώτες σταγόνες της βροχής.
     Τώρα ο Ιούλης κοιτάζει την βροχή και χαμογελάει. Χαμογελάει επειδή το γκαράζ του Ιούνη είναι ανοιχτό και θα του βραχεί το καινούργιο αυτοκίνητο, χαμογελάει και επειδή πιστεύει ότι απόδειξε στη μάνα του πόσο πολύ τη νοιάζεται και πόσο καλά μπορεί να την φροντίσει, που περνάει κλιμακτήριο. Μόνο πως ξέχασε να γυρίσει το θερμοστάτη. 
     Και κάνει μία κουφόβραση...

8 σχόλια:

  1. Και κάνει και μια ....κουφόβαση....!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    ε μα..... ξεχασιάρης.....! και τα έκανε μαντάρα....

    Pippi μου, καλή σου βδομάδα που μπαίνεις σε αυτή με το γλυκό σου ...χρονογράφημα.
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    να είσαι καλά μάτια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχρηστος, παιδί μου, φιρί-φιρί πάει να τον αποκληρώσει η μάνα του. Και μετά παραπονιέται για το αυτοκίνητο του Ιούνη...
      Χαίρομαι που η ιστορία μου σε έκανε να γελάσεις και που την ευχαριστήθηκες.
      Να έχεις μια υπέροχη βδομάδα, χωρίς καιρικές ακρότητες, εύχομαι

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχα βρε το ζηλιάρη. Και είμαι στην εξοχή και παρόλη την κουφόβραση δε μ'αφήνει να απολαύσω μπάνια...χαχααα Απόλαυσα όμως το κείμενό σου και ....το αυτοκίνητο το πήρε;; Αχ και αυτές οι μαμάδες που ξεχωρίζουν τι μπόρες προκαλούν!!!
    Καλό καλοκαίρι Πίππη μου Φιλιά εξοχικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν το πήρε το αυτοκίνητο, Άννα μου, αλλά τουλάχιστον χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου.
      Να περνάς υπέροχα στις διακοπές σου και να επανέλθεις ανανεωμένη.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Απολαυστικότατη Pippi!
    Με την ελπίδα να αποκατασταθεί σύντομα η αδερφικά σχέση, γιατί έχουμε καταντήσει όλοι και όλες σα να περνάμε κλιμακτήριο ένα πράμα. Ζέστη, κρύο, βροχή, λιακάδα, κουφόβραση, κεραυνούς και ουράνια τόξα... Σε λίγο θα κατέβουν τίποτα Νεφελίμ, όπως το πάμε.
    Φιλιά γλυκά και καλά να περνάς Πίππη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Μαρία μου, όπως το λες, όπου να'ναι θα κατέβουν οι Νεφελίμ, τα ύστερα του κόσμου!
      Τα τελευταία χρόνια όλο προβλήματα έχουν αυτοί οι δύο. Αρχίζω να αναρωτιέμαι μήπως ο Ιούλιος καλόβλεπε τη γυναίκα του Ιουνίου πριν από το γάμο, δεν εξηγείται αλλιώς (έβλεπα Τόλμη και Γοητεία κάποτε, όλο και κάτι μου έχει αφήσει, καθώς βλέπεις)... Εκτός αν η Ελλάδα έχει μετακομίσει πουθενά τροπικά και δε μας το λένε. Λες;
      Φιλιά πολλά και σε εσένα

      Διαγραφή
  4. Κρίμα που η μαμά του δεν του έμαθε να μην αντιγράφει. Να, ορίστε, κοίτα τώρα... Αντέγραψε τον αδερφό του και το μόνο που κατάφερε ήταν να τα κάνει μαντάρα. Να δεις που η μαμά του δεν του πήρε αυτοκίνητο, τελικά. Να δεις που ούτε πατίνι δεν θα του πήρε. Και θα 'χει άδικο μετά, η γυναίκα; Όχι, πες μου, Πίπη μου!

    Είσαι απολαυστικότατη!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τείνω να πιστέψω ότι δεν το πήρε το αυτοκίνητο, Λυσίππη μου, και δεν την αδικώ τη μάνα του, έχεις δίκιο (εδώ που τα λέμε, και μαντάρα να μην τα είχε κάνει, πάντα το πρωτότυπο είναι ανώτερο οποιασδήποτε αντιγραφής, όσο καλή κι αν είναι αυτή).
      Να έχουμε έναν καλό Ιούλιο εύχομαι, τουλάχιστον από εδώ και πέρα.
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή

To comment or not to comment? That is the question