Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

Κυνηγετική περίοδος

     Από μακριά ακούστηκε ένας πυροβολισμός. Δύο κεφάλια πρόβαλαν αργά-αργά, ανάμεσα από τις καλαμιές.
     - Μπα, τίποτα, είπε ο ένας.
     - Τίποτα, είπε και ο άλλος.
     Ξανακρύφτηκαν.
     - Αυτή η αναμονή με σκοτώνει, είπε ο ένας.
     - Και εμένα, είπε ο άλλος.
     - Λες να μην έρθουν φέτος; ρώτησε ο ένας.
     - Δε νομίζω, απάντησε ο άλλος. Αφού είναι η εποχή τους.
     - Σωστά.
     - Όπου να'ναι θα φανούν στον ορίζοντα, θα δεις.
     - Ναι.
     - Ας περιμένουμε, λοιπόν.
     - Ας περιμένουμε.
     Πέρασε ένα ολόκληρο λεπτό.
     - Δύσκολο πράγμα το κυνήγι, έσπασε τη σιωπή ο ένας.
     - Απαραίτητο όμως.
     - Ναι. Αλλά είναι κρίμα να σπαταλάς τα σκάγια σου χωρίς να σκοτώνεις τίποτα της προκοπής.
     - Πρέπει να είσαι και τυχερός.
     - Παλιότερα, θυμάμαι, ήταν όλα καλοθρεμμένα και στρουμπουλά, με ένα μόνο περνούσε μια ολόκληρη οικογένεια. Ενώ τώρα...
     - Ε, τι να γίνει που έχουν μειωθεί οι βιότοποί τους; Πού να βρουν φαγητό κι αυτά τα έρμα, να χορτάσουν, να στρουμπουλέψουν;
     - Τουλάχιστον τον Αύγουστο έρχονται πολλά από δαύτα.
     - Ναι, τα κοπάδια του Ιουνίου και του Ιουλίου είναι μικρότερα, ειδικά του Ιουνίου.
     - Και το Σεπτέμβριο έρχονται κάποια.
     - Ναι, αλλά όπως και να το κάνεις, ο Αύγουστος είναι ο μήνας ο καλός.
     - Αλλά και πάλι πρέπει να είσαι τυχερός. Πρέπει να σκοτώσεις όσα χρειάζεσαι, για να βγάλεις όλο τον χρόνο.
     - Μου φαίνεται ότι δεν έχουμε κάτσει σε καλό μέρος. Εκεί πιο κάτω που είναι τα μπαράκια είναι καλύτερο πέρασμα.
     - Τι να σκοτώσεις εκεί κάτω, καημένε; Κάτι ψωρόπουλα, μόνο, τα καλά τα έχουν πιάσει ήδη οι ιδιοκτήτες των μπαρ.
     - Δεν ξέρω, αλλά τόση ώρα και δεν έχει περάσει τίποτα. Μήπως να κατεβαίναμε προς τη θάλασσα;
     - Εκεί έχουν ήδη πιάσει τα πόστα τα μπητς μπαρ και οι καντίνες με τις ξαπλώστρες, δε νομίζω να έχει μείνει κανένα για εμάς...
     - Και, δηλαδή, εδώ είναι καλύτερα;
     - Φυσικά και είναι, δυο βήματα από το λιμάνι και άλλα πέντε από το αεροδρόμιο, δίπλα ακριβώς από τον κεντρικό δρόμο. Όλα από εδώ θα περάσουν, θέλουν δε θέλουν.
     - Ναι, αλλά τα περισσότερα τα έχουν ήδη πιάσει τα ολ ινκλούσιβ ξενοδοχεία... Δέκα-δέκα τα πιάνουν.
     - Μόνος σου το είπες: τα περισσότερα. Όσα ξεφεύγουν από εκεί, μοιραία θα πέσουν επάνω μας. Έχε μου εμπιστοσύνη.
     - Καλά, μας βλέπω να πεθαίνουμε της πείνας φέτος...
     - Εγώ, πάλι, έχω άλλη άποψη... Να, δες εκεί κάτω...
     - Πού;
     - Εκεί, στα ανοιχτά, λίγο πίσω από το απέναντι νησάκι: πλοίο δεν είναι αυτό;
     - Ναι, έτσι φαίνεται.
     - Και λίγο πιο αριστερά, στο βάθος, και εκείνο με πλοίο δεν μοιάζει;
     - Μάλλον.
     - Και, για κοίτα και τον ουρανό, το βλέπεις το αεροπλάνο που πλησιάζει;
     - Ναι.
     - Ε, να δεις που όλα αυτά έρχονται εδώ! Και πρέπει να είναι γεμάτα!
     - Αμήν, Παναγία μου!
     - Θυμήσου: πρώτα αφήνουμε να χτυπήσουν τα ολ ινκλούσιβ, και όσα τούς ξεφύγουν, έτσι ζαλισμένα και τρομαγμένα που θα είναι, τα περιλαμβάνουμε εμείς.
     - Τρέμω από τη συγκίνηση!
     - Να μην τρέμεις καθόλου, θέλεις να βαράς στο γάμο του Καραγκιόζη;
     - Αυτή την στιγμή την περίμενα από πέρυσι!
     - Και εγώ, αλλά δεν κάνω έτσι!
     - Έχεις δίκιο.
     - Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι, αλλιώς θα τη χάσουμε την ευκαιρία μας. Θυμάσαι τι έγινε πέρυσι;
     - Καλά τα πήγαμε πέρυσι.
     - Ναι, καλά τα πήγαμε, επειδή ήμαστε συγκεντρωμένοι. Και φέτος καλά θα τα πάμε, θα δεις, τα πλοία είναι πράγματι γεμάτα!
     - Θα πάρω τη γυναίκα μου...
     - Ναι, αλλά μην αργείς, σε λίγο φτάνουν...
     - Έλα, γυναίκα, έρχονται και είναι πολλά! Έχω καλό προαίσθημα, ετοίμασε τον καταψύκτη, μου φαίνεται θα τον γεμίσουμε και φέτος!
     Στα καταστρώματα των πλοίων και στα καθίσματα του αεροπλάνου, τα ανυποψίαστα πορτοφόλια ετοιμάζονταν να αποβιβαστούν...

13 σχόλια:

  1. Ω, όπως πάντα η αγαπημένη μας Pippi "παίζει" με ευρηματικό τρόπο με ένα πολύ σημαντικό θέμα.
    Ομολογώ στην αρχή της ανάγνωσης η σκέψη μου δεν πήγε εκεί. Σε αυτό που ήθελες δηλαδή. Αλλού στόχευσε.
    Όμως το παιχνίδι σου με την αλληγορία είναι γνωστό.
    Κυνηγοί πορτοφολιών!
    Χμμμμ δυστυχώς αυξάνεται αυτό το είδος στην πατρίδα μας στα λεγόμενα τουριστικά της μέρη. Είναι η αντίληψη να βγάλουμε σε μια περίοδο όσα πρέπει για ένα χρόνο.
    Μια αντίληψη στην κυριολεξία λαθροθηρίας ανθρώπων.
    Την θεωρώ επιεικώς ανήθικη.
    Καλό μήνα να έχεις καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που, παρ'όλο που γνωρίζεις τα "κόλπα" μου, ξανάπεσες στην παγίδα μου, Γιάννη. Το κυνήγι των πορτοφολιών είναι πολύ διαδεδομένο, είναι αλήθεια, γι'αυτό και μου ήρθε η ιδέα να το σχολιάσω.
      Καλό μήνα και σε εσένα και καλό φθινόπωρο

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία που μας παραπλάνησες! Δεν πήγε το μυαλό μου καθόλου...Έβαλες τη στολή παραλλαγής και μας πέτυχες!!
    Ωραίο θέμα και τσούζει οντως
    Καλό μήνα Πίπη μου
    Εύχομαι να πέρασες όμορφο καλοκαίρι
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε παραπλάνησα, Άννα μου.
      Καλό μήνα και σε εσένα, και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού (είναι πολύ νωρίς για το χειμώνα ακόμη).
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Χι, χι! Τέλειοοοο! Κάπου τη μυρίστηκα την ιστορία, μετά πάλι αποπροσανατολίσ
    τηκα...Καταπληκτική!
    Εύχομαι, Πίπη αγαπημένη, καλό μήνα, γεμάτο με τις ιστορίες σου. 😍😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έλειπε, να μην τη μυριζόσουν εσύ την ιστορία, αγαπημένη μου Γούμαν!
      Χαίρομαι που σου άρεσε και που τη διασκέδασες.
      Πολλά φιλάκια και καλό μήνα και σε εσένα

      Διαγραφή
  4. Κοιτα να δεις τωρα Πιππη μου πως την πατάει ο ανθρωπος οπως την πατησαν και οι φιλοι απο πανω χα..χα.. μα τι κυνηγι κι αυτό!!
    παραπλάνηση σκετη..χι..χι..
    Ομως να το πιστεψεις πως εχεις στην ιστορία σου μεσα μια αληθεια και εναι αυτή..
    - Φυσικά και είναι, δυο βήματα από το λιμάνι και άλλα πέντε από το αεροδρόμιο,..
    Εκει ειναι το σπιτι μου ακριβως..χα.χα. αλλα δεν ειμαι Πιππη μου πορτοφολι σου το ορκιζομαι..!!😁
    Καλο Σεπτεμβρη να εχεις και να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε το κατάλαβες ότι μιλούσα για εσένα, Ρούλα μου! Αστειεύομαι! Και, φυσικά, εννοείται ότι εσύ δεν είσαι ούτε πορτοφόλι ούτε κυνηγός πορτοφολιών.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Λένε ότι τα μεγάλα πνευματα συναντιονται χα χα δεν ξέρω αν είναι μεγάλα τα πνεύματα μας Πιππη μου αλλά ότι συναντήθηκαν αυτό το ξέρουμε ε; φιλιαααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ προσπαθούσα όπως όλοι να βρω τί κυνηγούσαν.
    Τα πάντα υπέθεσα εκτός από τα πορτοφόλια 😁😁😁😁😁
    Είσαι εξπέρ στο καμουφλάζ.
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού αν και στην ορεινή Χαλκιδική έστρωσα ήδη τις φλοκάτες και σκεπαζομαστε με 2 κουβέρτες 😂😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις, Ρένα μου, και εδώ που βρίσκομαι αυτή την στιγμή, στην ορεινή Σίφνο, με κουβέρτα κοιμόμαστε το βράδυ.
      Χαίρομαι που σου την έφερα, χι! χι!, μα, αφού με ξέρεις πια, πώς την (ξανα)πάτησες;
      Πολλά φιλάκια και σε εσένα

      Διαγραφή
  7. Δηλώνω κι εγώ εξαπατημένη απ' τον τίτλο και την εισαγωγή. Κι ήμουν έτοιμη να στα ψάλλω, γιατί είμαι κάθετα αντίθετη στο βάρβαρο αυτό "σπορ". Την επόμενη φορά θα έρθω προετοιμασμένη...
    Είσαι απολαυστική στο να στήνεις τις ξόβεργες και τις "παγίδες" σου, με τις ιστορίες που γράφεις. Και είσαι τόσο εύστοχη με τους "κυνηγούς κεφαλών" που περιγράφεις.
    Καλό φθινόπωρο Πίππη μου, με τους καταψύκτες της φαντασίας σου γεμάτους, για να σ' απολαμβάνουμε κι εμείς, τα "θύματά" σου😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ, τέκνο Βρούτε; Δεν το πιστεύω ότι δεν με έχεις μάθει ακόμη, η μεγαλύτερή μου απόλαυση είναι όταν σας τη φέρνω, χι! χι!
      Θα το αποδώσω στο γεγονός ότι είσαι ακόμα φρέσκια από τις διακοπές.
      Εύχομαι κι εγώ να είναι οι καταψύκτες μου γεμάτοι, αλλιώς θα ξεμείνω από θύματα.
      Πολλά φιλάκια και καλό φθινόπωρο

      Διαγραφή

To comment or not to comment? That is the question