Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022

Χωρίς κανένα λόγο

 


     Το γνωστό ινστιτούτο ομορφιάς "Marilou's hair and beauty salon" ήταν και πάλι γεμάτο, όταν η Χιονάτη μπήκε μέσα φουριόζα.
     - Καλημέρα, κορίτσια, είπε.
     - Καλημέρα, απάντησαν όλες.
     - Αχ, Μαριλού μου, μη μου πεις ότι άργησα! είπε στην κομμώτρια.
     - Ίσα-ίσα, πάνω στην ώρα ήρθες. Το ραντεβού μας είναι για τις 11 ακριβώς. Ούτε Εγγλέζα να ήσουν! Τι θα κάνουμε; Χτένισμα;
     - Όχι, όχι χτένισμα. 
     - Μη μου πεις ότι αποφάσισες να κάνεις περμανάντ!
     - Όχι, όχι, βαφή θα ήθελα.
     - Βαφή; Μη μου πεις ότι εμφανίστηκαν κιόλας τα λευκά! Μόλις την προηγούμενη βδομάδα τα έβαψες!
     - Δεν με κατάλαβες, όταν λέω βαφή μιλάω για αλλαγή χρώματος.
     Οι υπόλοιπες την κοίταξαν με έκπληξη. 
     - Ε, αυτό δεν το περίμενα ποτέ! είπε η Σταχτοπούτα. Εσύ ήσουν υπέρμαχος του φυσικού χρώματος! Μήπως σου συμβαίνει κάτι και ξεσπάς στο μαλλί;
     - Τι της λες; πετάχτηκε η Ραπουνζέλ. Δηλαδή, κι εσύ προβλήματα έχεις, που κάθε τρεις και λίγο αλλάζεις ανταύγειες;
     - Όχι βέβαια! Μήπως εσύ κρίνεις από τον εαυτό σου, που ξημεροβραδιάζεσαι εδώ μέσα;
     - Ε, όχι και ξημεροβραδιάζομαι! Αφού ξέρετε, το μαλλί μου θέλει ιδιαίτερη περιποίηση, τόσα χρόνια ταλαιπωρίας, να ανεβοκατεβάζω κόσμο με τις πλεξίδες μου, τα έχουν κάνει πολύ ευαίσθητα! Πες κι εσύ, Μαριλού!
     - Έτσι είναι, είπε η Μαριλού, αλλά καθήστε να πει η Χιονάτη τι θέλει ακριβώς. Ώστε αποφάσισες να τα ξανοίξεις; στράφηκε στη Χιονάτη. Έναν τόνο πιο ανοιχτό, ας πούμε, για να σε φωτίσει λίγο; Ή μήπως θα αρκεστείς σε μερικές ανταύγειες;
     - Πολύ καλή ιδέα! πετάχτηκε η Πεντάμορφη, με το κεφάλι της γεμάτο ρόλεϊ. Κάν'τα σαν και τα δικά μου. Εγγυημένη επιτυχία!
     - Μη λες χαζομάρες, είπε η Ραπουνζέλ, όλος ο κόσμος το ξέρει ότι οι άντρες προτιμούν τις ξανθές. Ξανθά να τα βάψεις!
     - Κορίτσια, είπε η Ωραία Κοιμωμένη και χασμουρήθηκε ελαφρά, μη λέμε υπερβολές, δεν μπορεί να πάει από το μαύρο στο ξανθό έτσι, απότομα. Θα πρέπει να ξεκινήσει με ανταύγειες και σιγά-σιγά να το ξανοίγει.
     - Έχει δίκιο η Ραπουνζέλ, είπε η Χιονάτη. Ξανθά τα θέλω!
     - Είναι πολύ απότομη η αλλαγή, είπε η Μαριλού. Θα σου προτείνω τις ανταύγειες, όπως λέει η Ωραία Κοιμωμένη... Στο σπίτι, όλα καλά;
     - Δε θέλω ανταύγειες, θέλω μια ριζική αλλαγή!
     Η πόρτα άνοιξε και μπήκε μια στρουμπουλή, χαμογελαστή κοπέλα.
    - Καλημέρα, κορίτσια! Καλημέρα, Μαριλού, ήρθα για ένα φρεσκάρισμα, όπως σου είπα και στο τηλέφωνο.
     - Καλημέρα, Λάουρα! είπαν όλες με μία φωνή.
     - Πολύ χαρούμενη σε βλέπω, είπε η Μαριλού, έγινε τίποτα;
     - Τα συνηθισμένα, είπε εκείνη και χαμογέλασε.
     - Δε με κοροϊδεύεις εμένα! Έλα, πες μου! είπε η Μαριλού.
     - Έλα, είπε και η Ραπουνζέλ, πες μας να χαρούμε κι εμείς, φίλες δεν είμαστε; Έλα, και θα μας σκάσεις!
     - Ε, εντάξει, θα σας πω: το μωρό μου θα με πάει ταξίδι!
     - Α, τι ωραία! είπαν οι υπόλοιπες.
     - Την προηγούμενη βδομάδα δε θα πήγαινες; ρώτησε η Μαριλού.
     - Εκείνο ήταν εκδρομή. Τώρα θα πάμε ταξίδι. Το μωρό μου θα με πάει στις Μαλδίβες! Έχει κλείσει ένα σπιτάκι για εμάς, ακριβώς επάνω από το νερό! Θα είναι τέλεια!
     Η Χιονάτη αναστέναξε.
     - Τι έγινε; ρώτησε η Μαριλού.
     - Τίποτα, τίποτα, κάτι σκεφτόμουν... 
     - Μήπως δεν είναι τόσο ωραία στις Μαλδίβες; αναρωτήθηκε η Λάουρα. Να του πω να το ακυρώσει;
     - Α, δεν ξέρω, είπε η Χιονάτη, δεν έχω πάει.
     - Εσύ, Πεντάμορφη, έχεις πάει στις Μαλδίβες;
     - Α, όχι, ο δικός μου φοβάται τα αεροπλάνα και τα πλοία, δεν υπάρχει περίπτωση να με πάει στις Μαλδίβες!
     - Και ο δικός μου, όσο να πεις, περνάει μια δύσκολη φάση, είπε η Ραπουνζέλ. Οι επενδύσεις του στο χρηματιστήριο δεν πάνε και τόσο καλά τελευταία, οπότε τα μόνα ταξίδια που μας επιτρέπονται, προς το παρόν, είναι μέχρι το κάστρο των γονιών του.
     - Αχ, ο δικός μου, ευτυχώς, τα πάει μια χαρά. Και όσο θυμάμαι, που όταν τον πρωτοπαρουσίασα στους δικούς μου, κανενός δεν του γέμιζε το μάτι...
     - Δεν τον ήθελαν;
     - Όχι. "Τι δουλειά έχεις εσύ, μια χαρά κοπέλα, με αυτόν, μισή μερίδα άνθρωπο"; μου έλεγαν, "Τι μπορεί να σου προσφέρει";
     - Η αλήθεια είναι ότι δεν σε κερδίζει με την πρώτη, είπε η Σταχτοπούτα. Ίσως, βέβαια, αν κόψει τα κρύα αστεία, αυτό να αλλάξει...
     - Ε, εντάξει, δεν είναι και τόσο χάλια το χιούμορ του! Αλλά, και να ήταν, αν αυτό το προσπεράσεις, θα δεις ότι η καρδιά του είναι όμορφη σαν ανθισμένος κήπος! Οι γονείς μου τώρα πίνουν νερό στο όνομά του! Και όσο βλέπουν πόσο με προσέχει, τόσο πιο πολύ τον λατρεύουν! Όσο για τους άλλους, αδιαφορώ, ας λένε ό,τι θέλουν! Ή νομίζετε πως δεν ξέρω ότι μόλις γυρίσω την πλάτη μου, όλοι είναι έτοιμοι να πιάσουν το φτυάρι και να θάβουν;
     - Αλήθεια, πάνε καλά οι δουλειές του; ρώτησε η Χιονάτη.
     - Πολύ καλά! Τα δωμάτια απόδρασης είναι η τελευταία λέξη της μόδας, και το μωρό μου έχει τα καλύτερα! Φαντάσου, ότι υπάρχει λίστα αναμονής, τόσο που σκέφτεται να φτιάξει άλλα είκοσι μέχρι το τέλος του χρόνου!
     - Μπράβο, μπράβο! είπε η Χιονάτη.
     - Εσύ είσαι καλά; Σε βλέπω λίγο σκεπτική.
     - Όχι, όχι, μια χαρά είμαι.
     - Καλά, εγώ δε θα το έλεγα, είπε η Μαριλού κοιτάζοντας τη Χιονάτη με νόημα. Έρχεται δεύτερη φορά μέσα σε δέκα μέρες, και από πάνω μου ζητάει και αλλαγή χρώματος!
     - Αλήθεια; Μα το χρώμα των μαλλιών σου είναι ό,τι πρέπει για το πρόσωπό σου! είπε η Λάουρα στη Χιονάτη. Εγώ στη θέση σου δε θα το άλλαζα.
     - Ε, αφού τα βάφω που τα βάφω, γιατί να μη δοκιμάσω κάτι διαφορετικό;
     - Γιατί δεν αλλάζεις κούρεμα, αντί να αλλάξεις το χρώμα;
     - Πώς να τα κάνω, δηλαδή;
     - Αν θέλεις τόσο πολύ μια ριζική αλλαγή, γιατί δεν τα κόβεις κοντά;
     - Κοντά; Δηλαδή, αντρικά εννοείς;
     - Ναι.
     - Μπα, δε νομίζω να μου πηγαίνουν.
     - Τότε κάνε μία περμανάντ.
     - Δεν ξέρω...
     - Θα σου πηγαίνει πολύ, και δεν θέλει και ιδιαίτερη περιποίηση... Λίγο αφρό μόνο, τόσο όσο ένα ρεβύθι περίπου, για να διατηρούνται οι μπούκλες.
     - Της την πρότεινα και εγώ την περμανάντ, αλλά δεν το αποφασίζει, είπε η Μαριλού.
     Μία χαρούμενη μουσική ακούστηκε. Η Λάουρα έπιασε το κινητό της.
     - Εμπρός! είπε. Στο ινστιτούτο είμαι, μόλις ήρθα... Σήμερα ήταν; Πω-πω, το ξέχασα!... Όχι, όχι, μη φύγεις! Κλείνω κι έρχομαι! Σε δέκα λεπτά θα είμαι εκεί!
     Πετάχτηκε από το κάθισμά της.
     - Κορίτσια, θα τα πούμε κάποια άλλη στιγμή, είχα ραντεβού με τη μοδίστρα και το ξέχασα! Ράβω μια τουαλέτα για τη δεξίωση του Γάλλου πρέσβη που γίνεται τον επόμενο μήνα, ξέρετε, μη φοράω την περσινή, δεν κάνει... Αλλά πού να μου μείνει μυαλό; Και έχω να ετοιμάσω και βαλίτσες...
     - Και το ραντεβού μας; ρώτησε η Μαριλού.
     - Θα περάσω ξανά το απόγευμα, αν έχεις κενό.
     - Θέλεις να έρθεις αύριο;
     - Δε γίνεται, αύριο πετάμε!
     - Όπως θέλεις, είπε η Μαριλού, αλλά η Λάουρα βρισκόταν ήδη στον δρόμο.
     Ένας αναστεναγμός ακούστηκε από όλες τις παρευρισκόμενες μαζί. 
     - Μαλδίβες! είπε η Χιονάτη.
     - Με αεροπλάνο, συμπλήρωσε η Πεντάμορφη.
     - Και η δεξίωση του πρέσβη μια χαρά ακούγεται, είπε η Ραπουνζέλ.
     - Ναι, και η καινούργια τουαλέτα θα είναι φανταστική, είμαι σίγουρη, πρόσθεσε η Σταχτοπούτα. 
     - Τυχερή! είπε η Χιονάτη.
     Το ινστιτούτο βυθίστηκε για λίγο στη σιωπή.
     - Εντάξει, έσπασε τη σιωπή η Ραπουνζέλ, για να πούμε και του στραβού το δίκιο, δεν έχει και τόσα πολλά να της ζηλέψουμε. 
     - Εννοείται, είπε η Σταχτοπούτα, ο άντρας της δεν πιάνει μία μπροστά στο δικό μου.
     - Γιατί, με το δικό μου, που είναι δυο μέτρα παληκάρι, συγκρίνεται; είπε η Πεντάμορφη. 
     - Δεν είναι καν γαλαζοαίματος, είπε η Χιονάτη.
     - Όχι, είπε η Σταχτοπούτα, πού να τον παρουσιάσεις τον κοντοπίθαρο χωρίς να σου πέσουν τα μούτρα;
     - Και πώς να τον παρουσιάσεις, είπε η Ραπουνζέλ, "από εδώ ο σύζυγός μου, ο Κοντορεβυθούλης"; Θα γελάσει κάθε πικραμένος!
     - Τη Λάουρα, όμως, δε φαίνεται να την ενοχλεί, παρατήρησε η Μαριλού.
     - Η καρδούλα της το ξέρει, είπε η Ραπουνζέλ, είδες πώς μιλούσε για τις Μαλδίβες; Για να είμαι ειλικρινής, τη λυπήθηκα!
     - Ναι, να δείτε που το σπιτάκι θα είναι χάλια, είπε η Σταχτοπούτα.
     - Και ποιος ξέρει πόσο θα βαρεθεί και στη δεξίωση του πρέσβη, πρόσθεσε η Πεντάμορφη.
     - Δεν υπάρχει αμφιβολία, κορίτσια, είπε η Χιονάτη, η καημένη κακοπερνάει και δεν το ομολογεί ούτε στον εαυτό της. 
     - Ε, δεν μπορούν όλες να έχουν τις τύχες τις δικές σας, είπε η Μαριλού. Λοιπόν, Χιονάτη μου, τι αποφάσισες τελικά;
     - Ξανθό πλατινέ, είπε η Χιονάτη.

9 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα Πίπη μου, έχω την εντύπωση ότι η σεβαστή ομήγυρις, μόλις έφυγε η Λάουρα, έβγαλε τα ...φτυάρια σε πρώτη χρήση. Καλά το είπα; Εμ ναι.

    Εντάξει, η σύναξή σου όλα τα λεφτά Πίπη. Όλα τα αστέρια μαζί στο κομμωτήριο, δεν το περίμενα αυτό, κάν δεν το φανταζόμουν.
    Η έμπνευσή σου ανατρέπει τα πάντα.

    Καλή Αποκριά καλή μου με φιλιά και ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες, Γιάννη μου! Μα, πώς να κρατηθούν οι καημένες; Επιτρέπεται ο κοντοπίθαρος, μη γαλαζοαίματος να έχει τη γυναίκα του στα όπα όπα και εκείνες να εκτονώνονται στα ινστιτούτα ομορφιάς; Δεν επιτρέπεται!
      Καλή Αποκριά και σε εσένα

      Διαγραφή
    2. Καλή Σαρακοστή αγαπημένη μου φίλη. Πάντα να γράφεις να μάς δίνεις τις ομορφιές σου.

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχα με έκανες και γέλασα!! Βρε τι κακό έχουν οι άνθρωποι να ζηλεύουν την ευτυχία των άλλων!! Και να θέλουν να την μειώσουν.
    Τώρα εδώ που τα λέμε Μαλδίβες δεν έχω πάει. Και πολύ θα το ήθελα. 😊🤣😊😄🤣Εκείνη η δεξίωση στου Πρέσβη δεν μου πολυαρέσει αλλά το σπιτάκι πάνω στο νερό, με έλκει!! Και ράβει τουαλέτα ε; Να φανταστώ χωρίς ιαστρικές μάσκες...μμμ σιγά μωρε τον κοντοπίθαρο πια με τα δωμάτια απόδρασης πφφφ με σύγχισες απόψε!! Μαλδίβες ε;;;;;;;;;;😊🤣
    Καλό Καθαροδεύτερο Πίπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τη δεξίωση δεν την πολυζηλεύω, Άννα μου, βαριέμαι να ράβω και τουαλέτες, αλλά τις Μαλδίβες θα τις σκεφτόμουν, για να είμαι ειλικρινής.
      Έχεις κάτι εναντίον των δωματίων απόδρασης; Μα είναι η τελευταία λέξη της μόδας, λέμε!
      Καλό Καθαροδεύτερο και σε εσένα, κι ας είναι χωρίς δεξιώσεις και Μαλδίβες

      Διαγραφή
  3. Βρε ποιες Μαλδίβες και παραμύθια, ούτε μέχρι την Θήβα θα προφτάσουν να πάνε. Δεν το μάθανε πως γίνεται πόλεμος. Αμ μήπως θα πάνε στη δεξίωση; Χλωμό το βλέπω. Για δες κάτι ανησυχίες που έχουν οι πριγκίπισσες, κι εγώ που νόμιζα πως μόνο εγώ, η κυρά-Ρόζα η δασκάλα και πέντε-έξι άλλες σκάμε με φτυάρια στο κομμωτήριο.
    Μυθοπλασία στην πιο καλή της ώρα (έτσι κι αλλιώς την έχουμε ανάγκη με όσα γίνονται) Όμορφες οι σκέψεις σου Πίπη μου!

    Καλή ΚαθαροΔευτέρα και Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαι ειλικρινής, Αννίκα μου, και εγώ το σκέφτηκα ότι μπορεί να μην πάνε ούτε στη δεξίωση, ούτε στις Μαλδίβες, αλλά δεν μπορούσα να μην καταγράψω τα όσα ειπώθηκαν! Χαίρομαι που πέρασες καλά διαβάζοντας τα καθέκαστα και ελπίζω σύντομα μόνο όμορφες σκέψεις να μπορούμε να κάνουμε.
      Καλή Καθαρά Δευτέρα και καλή Σαρακοστή και σε εσένα

      Διαγραφή
  4. Α ρε Πίππη, έσκασε λίγο το χειλάκι μας με το salon σου. Όλο το ανφάν γκατέ των παραμυθιών μας σ' ένα σαλονάκι ομορφιάς που δεν διαφέρει και πολύ απ' την πραγματική ατμόσφαιρα των κομμωτηρίων. Αλλά να κάνεις και τη Χιονάτη ξανθιά δεν το περίμενα από σένα! Καλή Σαρακοστή Πίππη μου! Για Μαλδίβες δεν το κόβω, αλλά μέχρι τα Τουρκοβούνια μάς παίρνει ακόμα 😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ώστε δεν το περίμενες, Μαρία μου, ε; Χμμμ! Εγώ λέω ότι απλώς η Χιονάτη τραβάει μεγάλα ζόρια, γι'αυτό και κατέληξε στο ξανθό και μάλιστα το πλατινέ!
      Χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες το... παιχνιδάκι μου. Βρε, σιγά τις Μαλδίβες! Τίγκα στην υγρασία θα είναι! Καλύτερα τα Τουρκοβούνια, θα έχουν και καλύτερη θέα!
      Καλή Σαρακοστή και σε εσένα

      Διαγραφή

To comment or not to comment? That is the question