Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024

Έντεκα χρόνια και έντεκα μέρες


     Η Πίπη κοιτάει το ρολόι. 
     - Πω-πω, 11.11, με πήρε ο ύπνος! λέει. Πώς την πάτησα έτσι;
     Η αλήθεια είναι πως ξέρει πολύ καλά πώς την πάτησε. Βλέπετε, στον ύπνο της είχε επισκεφτεί μία μαγική χώρα, γεμάτη ενδιαφέροντα πράγματα, πώς, λοιπόν, να αφήσει εκείνη τη χώρα προτού την γνωρίσει;
     Όλα ξεκίνησαν από τη Χώρα της πίσω βεράντας. Η Πίπη ετοιμαζόταν να ακούσει τα τελευταία νέα από τον καινούργιο βασιλικό, που έχει αποδειχτεί μεγάλος κουτσομπόλης, όταν άκουσε μια άγνωστη φωνή που σιγοτραγουδούσε. Έστησε αυτί να ακούσει. Η φωνή τραγουδούσε: "Έντεκα, κι ούτε ένα τηλεφώνημα..." 
     - Δώδεκα! διόρθωσε η Πίπη τη φωνή.
     Η φωνή σταμάτησε λίγο, και ύστερα ξανάρχισε:
     "Έντεκα..."
     - Δώδεκα! φώναξε η Πίπη, δυνατά αυτή τη φορά.
     Η φωνή σταμάτησε και ένας φαλακρός νάνος εμφανίστηκε. Δηλαδή, δεν ήταν εντελώς φαλακρός, είχε και μερικές χρυσές τρίχες στο κεφάλι του. Έντεκα, για την ακρίβεια, τις μέτρησε η Πίπη.
     - Ποια είσαι εσύ; τη ρώτησε.
     - Εγώ ποια είμαι; Εσύ ποιος είσαι, και τι δουλειά έχεις στη Χώρα της πίσω βεράντας;
     - Εγώ είμαι ο Έντι. Και εσύ ποια είσαι, τελικά, και γιατί δε με αφήνεις να τραγουδήσω με την ησυχία μου;
     - Είμαι η Πίπη, και δε σε αφήνω να τραγουδήσεις, επειδή το τραγούδι το λες λάθος. "Δώδεκα, κι ούτε ένα τηλεφώνημα", λέει, όχι έντεκα!
     - Έντεκα λέει, και όλος ο κόσμος το ξέρει, είναι μεγάλη επιτυχία...
     Και ο φαλακρός νάνος με τις έντεκα χρυσές τρίχες στο κεφάλι του άρχισε και πάλι το τραγούδι:
     "Έντεκα, κι ούτε ένα τηλεφώνημα, το εντελβάις δεν το πότισες καλά, και τώρα είν' όλα τα φύλλα του ξερά..."
     - Δεν το ξέρω αυτό το τραγούδι, είπε τότε η Πίπη. Σε ποιο μέρος το τραγουδάνε και είναι και τόσο μεγάλη επιτυχία;
     - Στη χώρα μου, φυσικά.
     - Δηλαδή, δεν είσαι από εδώ;
     - Σιγά μη είμαι από εδώ! Επίσκεψη έχω έρθει, αλλά δεν βλέπω τίποτα το ενδιαφέρον και θα φύγω...
     - Και πώς τη λένε τη χώρα σου;
     - Εντελάνδια.
     - Δεν την έχω ξανακούσει.
     - Επειδή είναι μακριά από εδώ.
     - Είναι όμορφη η Εντελάνδια;
     - Είναι υπέροχη, καμία σχέση με εδώ. Αρκετά μιλήσαμε, καιρός να γυρίσω πίσω...
     - Θα ήθελα πολύ να την επισκεφτώ.
     - Σιγά το δύσκολο! Αν θέλεις, έλα μαζί μου, θα σε πάω εγώ.
     - Μια στιγμή να ετοιμάσω τη βαλίτσα μου, τι καιρό κάνει τέτοια εποχή στην Εντελάνδια;
     - Δεν την χρειάζεσαι τη βαλίτσα, τι να την κάνεις; Στην Εντελάνδια έχει τα πάντα! Άντε, βιάσου!
     - Με πλοίο θα πάμε, ή με αεροπλάνο;
     - Με καπέλο!
     Έτρεξε η Πίπη στη Χώρα του διαμερίσματος και ξαναβγήκε φορώντας ένα καπέλο.
     - Όχι τέτοιο καπέλο, είπε ο Έντι γελώντας, ταξιδιωτικό καπέλο εννοούσα!
     Τότε μόνο πρόσεξε η Πίπη ότι ο Έντι κρατούσε στο χέρι του ένα περίεργο, μυτερό καπέλο, με έντεκα πολύχρωμα φτερά επάνω του.
     - Έλα, πιάσε με από το χέρι, της είπε.
     Και μόλις η Πίπη έπιασε το χέρι του Έντι, εκείνος φόρεσε το περίεργο καπέλο στο κεφάλι του και η Χώρα της πίσω βεράντας εξαφανίστηκε! Και, αντί για τη Χώρα της πίσω βεράντας, η Πίπη - μαζί με τον Έντι, φυσικά - βρέθηκε στην Εντελάνδια.
     - Φτάσαμε! είπε ο Έντι και ξανάβγαλε το ταξιδιωτικό του καπέλο. Και τώρα, πάμε να σου δείξω τη χώρα μου.
     Και οι δυο τους ξεκίνησαν την περιήγηση. Η Πίπη δεν ήξερε τι να πρωτοκοιτάξει. Αυτή η Εντελάνδια ήταν κάπως περίεργη, της φάνηκε. Τα σπίτια, για παράδειγμα, ήταν όλα πολύ ψηλά. Και, παρ'όλο που έμοιαζαν να έχουν τουλάχιστον έντεκα ορόφους το καθένα, στην πραγματικότητα ήταν όλα τους τριώροφα, απλώς ήταν πολύ ψηλοτάβανα. Άραγε πώς θα ξαράχνιαζαν τα ταβάνια τους; Με γερανό;
     - Δεν έχουμε αράχνες στην Εντελάνδια, είπε ο Έντι.
     Όλα τα σπίτια είχαν κήπους, αλλά οι κήποι δεν είχαν λουλούδια, ήταν καλυμμένοι μόνο με γρασίδι, και το γρασίδι δεν το κούρευαν, αλλά το άφηναν να μεγαλώσει και εκείνο μεγάλωνε σαν σγουρό μαλλί και γέμιζε μπούκλες.
     - Γιατί δεν το κουρεύετε το γρασίδι; ρώτησε.
     - Πέρυσι το κουρεύαμε, απάντησε ο Έντι. Φέτος είναι της μόδας το σγουρό. 
      Η Πίπη παρατήρησε ότι οι δρόμοι ήταν όλοι κυκλικοί, και δεν υπήρχε ούτε μία ευθεία. Επίσης, παντού υπήρχαν πάρκα με τεράστια μπαομπάμπ και μεγάλα παρτέρια με τριανταφυλλιές και ορτανσίες. Μόνο πως εκείνες οι τριανταφυλλιές και εκείνες οι ορτανσίες δεν έμοιαζαν με τις δικές μας. Ήταν πολύ ψηλές, σαν δέντρα, με χοντρούς κορμούς, και τα λουλούδια τους ήταν μεγάλα, σαν κουνουπίδια. Τα κλαδιά τους ήταν γεμάτα φωλιές πουλιών και παντού ακούγονταν κελαηδήματα και τραγούδια.
     Στα πάρκα υπήρχαν, επίσης, πολλές μαργαρίτες. Αλλά, όπως πρόσεξε η Πίπη - και της το επιβεβαίωσε ο Έντι -, οι μαργαρίτες σε εκείνο το μέρος είχαν όλες έντεκα πέταλα, οπότε κανείς δεν τις μαδούσε για να δει αν κάποιος τον αγαπάει, αφού πάντα η απάντηση που έβγαινε ήταν θετική.
     - Πολύ βαρετό, σκέφτηκε η Πίπη.
     Έξω από κάθε σπίτι υπήρχε ένα ταχυδρομικό κουτί και ακριβώς από πάνω υπήρχε ένα κλουβί με ένα γκριζογάλανο πουλί. Το πουλί αυτό έμοιαζε πολύ με τη δεκαοχτούρα. 
     - Τι πουλί είναι αυτό; ρώτησε η Πίπη.
     - Εντεκούρα, απάντησε ο Έντι.
     - Περίεργο όνομα.
     - Όχι και τόσο, το λένε έτσι επειδή δεν κελαηδάει, αλλά όποτε ανοίγει το ράμφος του λέει "έντεκα, έντεκα". 
     - Σαν τη δικιά μας τη δεκαοχτούρα, είπε η Πίπη.
     - Αυτό κι αν είναι περίεργο όνομα! είπε ο Έντι.
     - Και γιατί τις εντεκούρες τις βάζουν σε αυτά τα κλουβιά;
     - Για να ειδοποιούν τους ενοίκους όταν υπάρχει αλληλογραφία.
     Και προτού η Πίπη αναρωτηθεί μήπως ο Έντι της έκανε πλάκα, ένας ταχυδρόμος πέρασε από μπροστά τους, πήγε σε ένα γραμματοκιβώτιο και έριξε ένα φάκελο. Αμέσως, η εντεκούρα που βρισκόταν στο κλουβί από πάνω από το γραμματοκιβώτιο άρχισε να φωνάζει "έντεκα, έντεκα". Τότε, η πόρτα του σπιτιού άνοιξε, και βγήκε μία γυναίκα, η οποία άνοιξε κατευθείαν το γραμματοκιβώτιο και πήρε το φάκελο.
     - Βλέπεις; είπε ο Έντι. Όπως ακριβώς σου το είπα.
     Και αυτά δεν ήταν τα πιο περίεργα πράγματα που είδε η Πίπη. Πιο πέρα πρόσεξε έναν άνθρωπο που είχε έντεκα δάχτυλα.
     - Κοίτα εκείνον εκεί τον άνθρωπο, είπε χαμηλόφωνα, έχει έντεκα δάχτυλα!
     - Ε, και; ρώτησε ο Έντι.
     - Δεν είναι περίεργο; Α, να και άλλος ένας! Έντεκα δάχτυλα και αυτός, κατά σύμπτωση.
     - Έτσι είναι το κανονικό.
     - Πώς είναι το κανονικό; Αφού εσύ δεν έχεις.
     - Έτσι είναι το κανονικό. Επειδή στην Εντελάνδια θερίζουν οι δαχτυλολοιμώξεις, που αν δεν τις προλάβεις στην αρχή υπάρχει ο κίνδυνος να χάσεις κάποιο δάχτυλο, έχουμε έντεκα για παν ενδεχόμενο.
     - Δηλαδή, εσύ που δεν έχεις έντεκα δάχτυλα, έπαθες δαχτυλολοίμωξη;
     - Αχ, μη μου το θυμίζεις! Το καλύτερό μου δάχτυλο έχασα, μαζί με το δαχτυλίδι του!
     - Και δεν υπάρχει κίνδυνος να ξανακολλήσεις; επέμεινε η Πίπη. Τι θα κάνεις τότε;
     Ο Έντι την αγριοκοίταξε, ή έτσι της φάνηκε της Πίπης.
     - Συνήθως δεν ξανακολλάς δαχτυλολοίμωξη, αλλά και αν ξανακολλήσεις, την περνάς πολύ ελαφρά, το πολύ-πολύ να χάσεις κανένα νύχι...
     - Σαν να πείνασα, είπε η Πίπη, που άκουσε το στομάχι της να διαμαρτύρεται. Τι τρώτε εδώ;
     - Φαγητό, τι να τρώμε;
     - Εννοώ, τι είδους φαγητό;
     - Εντελόπες - ειδικά τα εντόσθιά τους είναι όνειρο - , αλλά και έντομα...
     - Μπλιαχ! είπε η Πίπη.
     - Δεν είναι άγρια έντομα, τα εκτρέφουμε, είπε ο Έντι.
     - Και οι εντελόπες τι είναι;
     - Είναι ένα είδος μυρηκαστικών, που τρέφεται με έντομα.
     - Μπλιαχ, αηδία! ξαναείπε η Πίπη.
     - Αλλά σήμερα, κατά σύμπτωση, είναι εθνική εορτή, οπότε η σπεσιαλιτέ μας είναι εντελβάις.
     - Τα λουλούδια;
     - Ναι.
     - Και πώς τα μαγειρεύετε;
     - Συνήθως στον ατμό, αλλά τώρα τελευταία που είναι της μόδας η φιούζιον κουζίνα, μπορεί να μαγειρευτούν και με ρύζι... Εγώ, για να είμαι ειλικρινής, προτιμώ την παραδοσιακή συνταγή.
     - Ε, κάπως τρώγονται τα εντελβάις, σε σχέση με τα άλλα, μονολόγησε η Πίπη.
     - Και στις δύο περιπτώσεις, πάντως, τα συνοδεύουν με εντεράκια άγριων εντόμων, πρόσθεσε ο Έντι. Είναι η λεπτομέρεια που απογειώνει το πιάτο.
     Τότε ακριβώς ήταν που η Πίπη κατάλαβε πως ήθελε να γυρίσει στο σπίτι της.
     - Τώρα μόλις θυμήθηκα ότι έχω ένα επείγον ραντεβού με το γιατρό μου, είπε.
     - Έχουμε και εδώ εξαιρετικούς γιατρούς, θα σε πάω στον δικό μου, είναι αυθεντία στις δαχτυλολοιμώξεις...
     - Όχι καλύτερα, έχω ήδη ξεκινήσει θεραπεία και δεν γίνεται να την αλλάξω στη μέση. Καλύτερα να γυρίσω τώρα, ίσα-ίσα το προλαβαίνω το ραντεβού...
     - Εντάξει, τότε, πιάσε το χέρι μου.
     Και η Πίπη έπιασε το χέρι του Έντι και εκείνος φόρεσε το ταξιδιωτικό του καπέλο, αλλά τίποτα δεν άλλαξε.
     - Να δεις που το καπέλο μου χάλασε, είπε ο Έντι, εδώ και καιρό το ένα φτερό έχει μισοξεκολλήσει, θα πρέπει να το πάω στο συνεργείο. Και σήμερα που είναι εθνική εορτή είναι όλα κλειστά. Κρίμα! Αλλά, από την άλλη, θα έχεις την ευκαιρία να δοκιμάσεις την σπεσιαλιτέ μας...
     Και τότε ήταν που ξύπνησε η Πίπη και που είδε το ρολόι που έλεγε 11.11.
     - Τι περίεργο όνειρο! σκέφτηκε.
     Και ξανακοίταξε το ρολόι. 11.11, έδειχνε το ρολόι.
     Η Πίπη ανάσανε ανακουφισμένη. Ευτυχώς που επρόκειτο για όνειρο, αλλιώς τώρα θα ετοιμαζόταν να φάει εντελβάις στον ατμό, με εντεράκια άγριων εντόμων, τι αηδία! Ξανακοίταξε το ρολόι. 11.11, έδειχνε ακόμα.
     - Μάλλον ξεκουρδίστηκε, είπε η Πίπη, αλλιώς γιατί να δείχνει ακόμα 11.11; Και τι περίεργη επιλογή, για να σταματήσει ένα ρολόι! Αλλά, μια στιγμή, αυτό το 11.11 κάτι μου λέει... Τι μου λέει;
     Και τότε η Πίπη θυμήθηκε τι της έλεγε το 11.11. Ότι είχαν περάσει ήδη 11 χρόνια και 11 μέρες από τη γέννηση της Οξείας Γλωσσοπάθειας. Και συνειδητοποίησε ότι αυτή η επέτειος την είχε βρει εντελώς απροετοίμαστη.
     - Τι να κάνω τώρα για τους πιστούς μου ακολούθους; αναρωτήθηκε η Πίπη.
     Και το μόνο που βρήκε να κάνει ήταν να ανεβάσει ένα παραδοσιακό τραγούδι από την περιοχή της Κοζάνης, που λέγεται έντεκα. 
     - Ναι, αλλά πώς θα γίνει να ταιριάξω απόλυτα το Έντεκα της Κοζάνης με τα έντεκα χρόνια και τις έντεκα μέρες της Γλωσσοπάθειας; αναρωτήθηκε η Πίπη. Το βρήκα! Θα τους πω να το δουν δύο φορές!
     Και η Πίπη πήγε να κουρδίσει το ρολόι, για να ξεκολλήσει επιτέλους από το 11.11...

17 σχόλια:

  1. Ένας εκπληκτικός τρόπος να γιορτάσουμε τα γενέθλια της "Γλωσσοπάθειας", Πίπη μου. Έντεκα χρόνια και έντεκα μέρες!
    Να το χαίρεσαι το παραμυθένιο, γλυκύτατο, μπογκόσπιτό σου. Πίππη μου. Να είναι γεμάτο με τη χαρά και το χιούμορ της έμπνευσής σου. Την ομορφιά της φαντασίας και της πλοκής σου.
    Ιδού λοιπό και σήμερα, ένα ωραιότατο ταξίδι, που κάναμε στην Εντελάνδια.
    Την αγάπη μου, καλή μου φίλη με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, Γιάννη μου! Χαίρομαι που σου άρεσε η έμπνευση της τελευταίας στιγμής που είχα, και ακόμα περισσότερο χαίρομαι που κατάφερα να μην περάσει η μέρα χωρίς εορταστική ανάρτηση.
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  2. Ένα τόσο μαγικό παιδί σαν το δικό σου Πίπη μου μόνον με μαγικό τρόπο γιορτάζει. Ο γλυκός τρόπος σου να μας το θυμίσεις με συγκίνησε, δεν ξέρω γιατί, αλλά είναι η πρώτη φορά που συγκινήθηκα διαβάζοντας παραμύθι σου.
    Έντεκα χρονών, δηλαδή μπαίνει στην εφηβεία. Πωπω τι έχουν να δουν τα μάτια μας!
    Χρόνια Πολλά στο εφηβάκι σου. Να το μεγαλώσεις με την αγάπη σου και την αγάπη όλων μας.
    Πολλά φιλιά και στα δυο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ενδιαφέρον που ο καθένας βλέπει τα πράγματα μέσα από το δικό του πρίσμα, Μαρία μου. Πολλές φορές όλοι σας "διαβάζετε" στις ιστορίες μου πράγματα που εγώ ή δεν είχα στο μυαλό μου όταν τις έγραφα, ή δεν είχα καν προσέξει. Και, σίγουρα, δεν είχα φανταστεί ότι η συγκεκριμένη ιστορία θα μπορούσε να συγκινήσει. Γι'αυτό και μπορώ να πω ότι εκπλήσσομαι ευχάριστα που εσένα σε συγκίνησε.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ελπίζω σε μία ήπια εφηβεία, αν και με την Οξεία Γλωσσοπάθεια, ποτέ κανείς δεν ξέρει...
      Πολλά φιλάκια και από εμένα

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά πάντα με εμπνεύσεις!!
    Κι όπως κάθε φορά επέλεξες έναν ιδιαίτερο τρόπο να το κοινοποιήσεις! 😊 καλό μήνα με όσα αγαπάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Κατερίνα μου! Ο τρόπος ήταν έμπνευση της τελευταίας στιγμής, κυριολεκτικά. Αλλιώς, δε θα είχα ανάρτηση και θα έπρεπε να εγκαινιάσω νέο σύστημα εορτασμού. Άγιο είχα!
      Καλό και δημιουργικό μήνα και σε εσένα!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. ΜΑ ΤΙ ΜΥΑΛΟ!!! Τι υπέροχο ταξίδι! Τη λάτρεψα την Εντελάνδια! Τον Έντι! τις εντεκούρες κι όλα τα εντεκάκια. Δεν θα ήθελα να μείνω βέβαια, γιατί το μόνο βέβαιο, θα πέθαινα από ασιτία. Μπλιαχ και μπλιαχ!
    Τώρα σοβαρά! Μια πολύ όμορφη ιδέα να γιορτάσεις τα έντεκα χρόνια του blog σου με μια ιστορία τρυφερή που γεμίζει τις ψυχές μας εικόνες με τρόπο μαγικό!
    Χιλιόχρονο να είναι το blog Πίπη μου, γεμάτο ταξίδια σε χώρες μαγικές, γεμάτο περιπέτειες και μια αγκαλιά για όλους τους ονειροφαντασμένους!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου, Αννίκα μου, και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Όσο για το μενού της Εντελάνδιας, προέκυψε επειδή είχα τη φαεινή ιδέα, λόγω του έντεκα, να επιλέγω λέξεις που να αρχίζουν από εντ. Οπότε, τι το νόστιμο θα μπορούσε να προκύψει από αυτό; Μόνο το τυρί Ένταμ, αλλά και αυτό αποφάσισα να το αφήσω στην Ολλανδία. Άσε που δε θα ταίριαζε με τα εντεράκια των άγριων εντόμων. Εκτός αν το έκανα φοντύ...
      Φιλάκια πολλά και από εμένα

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά στη Γλωσσοπάθεια και στην κυρά της την Πίπη που μας χαρίζει χαμόγελα πάντα. Μα τι έμπνευση της τελευταίας στιγμής; Ωραιότατη ιστορία αλλά και εγώ θα ήθελα να γυρίσω από την Εντελάνδια! Μου αρέσουν πάντα οι ιστορίες σου όμως η αξιοθαύμαστη ικανότητά σου να εφευρίσκεις ονόματα για τους ήρωες και τις καταστάσεις στις διηγήσεις σου είναι εντυπωσιακή.
    Να σαι καλά Πίπη μου με τις ιστορίες σου μου φτιάχνεις τη διάθεση
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Άννα μου! Η μεγαλύτερη χαρά μου είναι που σας φτιάχνω τη διάθεση. Και, σίγουρα, διασκεδάζω πάρα πολύ την ... ονοματοδοσία. Όσο για την έμπνευση, ήταν όντως της τελευταίας στιγμής, αλλά επειδή είχα σκεφτεί ήδη πριν από μερικές μέρες ότι έπρεπε να βρω ιδέα για ανάρτηση, ίσως όλο αυτό το διάστημα δούλευε το υποσυνείδητο, γι'αυτό να βγήκε τόσο επιτυχημένη.
      Φιλάκια πολλά και από εμένα

      Διαγραφή
  6. ΄Εντεκα ευχές στη νιοστή για το παραμυθένιο σου μπλογκ, Πίπη μου! Βρήκες έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο να γιορτάσεις τα γενέθλιά του, με μια ιστορία που έχει το άρωμά σου και τις ευρηματικές λεξιπλασίες σου. Να είσαι καλά & να έχεις αστείρευτη έμπνευση και να γιορτάσεις πολλά-πολλά γενέθλια εδώ μέσα, παρέα με τους υπερφανταστισκούς ήρωές σου 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου, για τις ευχές σου, που αποτελούν, κατά σύμπτωση, το 11ο σχόλιο στην ανάρτηση αυτή. Αυτό θα πει σωστό τάιμινγκ! Και εσύ να είσαι καλά και να με εμπνέεις, όπως με εμπνέετε όλοι στην μπλογκογειτονιά.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Χα ..χα... ναι αυτά ήταν τα πιο εμπνευσμένα γενέθλια που έχω διαβάσει Πίππη μου μα τι φαντασία!! θα μου πεις τόσα χρόνια δεν με έμαθες; Άσε που σε κάθε παράγραφο με περίμενε και μια έκπληξη...την μια οι εντελόπες 🤣την άλλη μια Εντελάδα 🤣 παρακάτω εντεράκια εντόμων μπλιάχ...ευτυχώς και θυμήθηκες το ραντεβού με τον γιατρό...🤣
    Θα ήθελα πολύ να σου τραγουδήσω το τραγουδάκι των γενεθλίων, αλλά ένεκα κλινήρης η φωνή μου θα έβγαινε φάλτσα..🤣.
    11, 11 ευχές σου στέλνω με αγάπη να είσαι εδώ για πολλά πολλά χρόνια και για όσο θέλεις να μας διασκεδάζεις με τις ευφάνταστες ιστορίες σου! Να είσαι καλά Πίππη μου φιλιάαααα! 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, Ρουλάκι μου τραυματισμένο, και εύχομαι σύντομα να επανακάμψεις δριμύτερη! Χαίρομαι ιδιαίτερα που την διασκέδασες την ανάρτησή μου και ελπίζω να συνεχίσω να έχω ιδέες και να μπορέσω να γράψω πολλές αναρτήσεις ακόμα!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Ωωωω χρόνια πολλά στο εντελομπλογκ σου!
    Τί ωραία ιστορία!
    Ένα ταξιδάκι μου χρειάζεται και ιδίως χωρίς πλοία κι αεροπλάνα, μόνο με ένα καπέλο!
    Με το μενού τα χαλάμε λίγο, δεν το δοκίμασες κι εσύ να μας πεις τη γνώμη σου για τα εντεράκια των εντόμων, μπλιαχ.
    Λες να φτιάχνουν και κοκορετσι;
    Μήπως εντερέτσι; Ή μήπως εντερίτσα;
    Να είσαι καλά και να μας χαρίζεις τέτοιες ιστορίες.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, Ρένα μου, και χαίρομαι ιδιαίτερα που βλέπω πως εγκλιματίστηκες αμέσως στο πνεύμα της ανάρτησης! Εξαιρετικές οι ιδέες σου για το εντερέτσι και την εντερίτσα, κρίμα να μην τις έχω σκεφτεί. Όσο για το ότι δε δοκίμασα, καταλαβαίνεις τους ενδοιασμούς μου...
      Χαίρομαι και που σου αρέσει η ιδέα του ταξιδιού με καπέλο (εμ'τι, δε θα σου άρεσε; δικιά μου είσαι και εσύ). Κι εγώ πιστεύω πως τα ταξίδια με καπέλο είναι φανταστική ιδέα (κυριολεκτικά), το πρόβλημα είναι, βέβαια, ότι τα ταξιδιωτικά καπέλα κατασκευάζονται μόνο από εξειδικευμένους τεχνίτες στην Εντελάνδια, όπου για να βρεθείς χρειάζεται να το έχεις ήδη το καπέλο. Και εγώ, η χαζή, δεν προνόησα να αγοράσω ένα, όσο βρισκόμουν εκεί... Αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, ποιος ξέρει, ίσως αν κολλήσω φτερά στα καπέλα μου, κάποιο από αυτά να γίνει ταξιδιωτικό. Τώρα μένει να βρω φτερά...
      Φιλάκια πολλά και από εμένα

      Διαγραφή

To comment or not to comment? That is the question