Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019

Χωρίς ανακοινώσεις






     Η Χιονάτη κοιτάχτηκε στον καθρέφτη και χαμογέλασε.
     - Χρόνια μου πολλά, είπε.
     Ο καθρέφτης της χαμογέλασε και εκείνος.
     - Χρόνια πολλά, της απάντησε. Σαν να μην πέρασε μια μέρα, πρόσθεσε.
     Και αυτό ήταν αλήθεια. Ο χρόνος της είχε φερθεί ιδιαίτερα καλά. Είχαν βοηθήσει, βέβαια, και κάποιες καλλυντικές κρέμες, αλλά το πιο σημαντικό ήταν που το δέρμα της ήταν καλής ποιότητας. Της το είχε επιβεβαιώσει και ο βασιλικός δερματολόγος.
     Ακούστηκε ένα ελαφρύ χτύπημα στην πόρτα και η πόρτα μισάνοιξε. Ήταν η προσωπική της καμαριέρα.
     - Όλα έτοιμα, μεγαλειοτάτη, είπε η καμαριέρα.
     Η Χιονάτη χαμογέλασε ευγενικά.
     - Στολίστηκε η σάλα; Στρώθηκε το τραπέζι; Ετοιμάστηκαν τα φαγητά; Η τούρτα;
     - Όλα πηγαίνουν σύμφωνα με το πρόγραμμα, μεγαλειοτάτη. Τα φαγητά είναι έτοιμα για σερβίρισμα, η τούρτα στολίστηκε, τα πατώματα σφουγγαρίστηκαν, τα χαλιά τινάχτηκαν και τα έπιπλα ξεσκονίστηκαν εξονυχιστικά, τα τζάμια λάμπουν, οι καθρέφτες το ίδιο, το μεγάλο τραπέζι της σάλας στολίστηκε με τα λουλούδια που έφεραν πρωί-πρωί από το βασιλικό θερμοκήπιο, το κρασί που επιλέξατε από τη βασιλική κάβα βρίσκεται στη σωστή θερμοκρασία, και το φόρεμά σας είναι έτοιμο και φρεσκοσιδερωμένο.
     - Πολύ ωραία, είπε η Χιονάτη. Δεν πιστεύω να στείλατε προσκλήσεις!
     - Ούτε μία μεγαλειοτάτη. Σας θυμίζω και ότι όσοι βοήθησαν στη διοργάνωση της γιορτής έχουν ορκιστεί απόλυτη εχεμύθεια, οπότε δεν θα υπάρξουν διαρροές. Να φέρω το φόρεμά σας να το φορέσετε;
     - Αργότερα… Πήρε κανείς τηλέφωνο;
     - Όχι, μεγαλειοτάτη.
     - Θα πάρουν αργότερα, μάλλον. Φέρε μου, σε παρακαλώ, τον προσωπικό μου υπολογιστή και ύστερα πήγαινε να βοηθήσεις στην κουζίνα. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τη σύνδεση, φαντάζομαι…
     - Όχι, μεγαλειοτάτη. Η σύνδεση δουλεύει ρολόι.
     Η προσωπική καμαριέρα της Χιονάτης της έφερε τον υπολογιστή της και εξαφανίστηκε. Άνοιξε η Χιονάτη τον υπολογιστή και μπήκε στο φέισμπουκ. Την υποδέχτηκε η πληροφορία ότι η Bonnie Longhair, το ψευδώνυμο της Ραπουνζέλ, έπινε δηλητηριώδεις ουσίες στην τοποθεσία ΤΟ ΚΛΑΜΠ. Για του λόγου το αληθές, ακριβώς κάτω από την πληροφορία, υπήρχε μία φωτογραφία της Ραπουνζέλ, με ένα ποτό στο χέρι και κάτι άγνωστους τύπους στο τσακίρ κέφι δίπλα της, να χαμογελάει. Αυτό είχε γίνει πριν από δέκα ώρες.
     - Μπράβο ξενύχτι! σκέφτηκε η Χιονάτη.
     Αμέσως κάτω από τη φωτογραφία της Ραπουνζέλ, υπήρχε η φωτογραφία ενός ταψιού με ένα μπακλαβά, την οποία είχε αναρτήσει η She Hrazade, δηλαδή η Σεχραζάντ, και από κάτω έγραφε: Να τρώει η μάνα και του παιδιού να μη δίνει.
     Η Χιονάτη ξερογλείφτηκε και κοίταξε ακόμα πιο κάτω. Η Cindy Tinyfoot, δηλαδή η Σταχτοπούτα, είχε αναρτήσει τη φωτογραφία ενός τζακιού και δήλωνε ότι κρύωνε, στην τοποθεσία ΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΜΟΥ. Στην άκρη της φωτογραφίας φαινόταν η άκρη των μικροσκοπικών ποδιών της Σταχτοπούτας, που φορούσαν χοντρές κάλτσες.
     Η Χιονάτη αποφάσισε να δει τα μηνύματά της. Κανένα. Μα, κανένας δεν είχε θυμηθεί τα γενέθλιά της; Άλλες χρονιές κατακλυζόταν από μηνύματα και ευχές, και φέτος τίποτα; Ένιωσε μία έντονη παρόρμηση να δημοσιοποιήσει τα γενέθλιά της, αλλά κρατήθηκε. Όχι, το είχε υποσχεθεί στον εαυτό της. Δεν θα δημοσιοποιούσε τίποτα. Έτσι θα έβλεπε ποιοι την αγαπούσαν πραγματικά, ποιοι θυμούνταν μια τόσο σημαντική για εκείνη ημερομηνία.
     Μπήκε στο χρονολόγιο της Ωραίας Κοιμωμένης. Βασιλικός ύπνος, ήταν το σχόλιο της τελευταίας ανάρτησης και έδειχνε ένα τεράστιο κρεβάτι, καλυμμένο με ένα πολύχρωμο πάπλωμα, στην τοποθεσία COMFORT RESORT VILLAS.
     Ο Kontorevithoulis ποζάριζε με τρία μανεκέν, καπνίζοντας ένα πούρο και από κάτω έγραφε: #mikros_ sto_ mati#. Τα μανεκέν φορούσαν κοντά φορέματα, που του έφταναν στο ύψος των ματιών, και ο Κοντορεβυθούλης χαμογελούσε πονηρά.
     Η Χιονάτη αναστέναξε και κοίταξε το χρονολόγιο του Πινόκιο (Puppetboy). Ο Πινόκιο είχε αναρτήσει ένα ανέκδοτο και από κάτω σχολίαζε: 2good2btrue. Η Χιονάτη έκλεισε τον υπολογιστή προβληματισμένη.
     Ακούστηκε χτύπημα στην πόρτα και εμφανίστηκε ξανά η καμαριέρα.
     - Μεγαλειοτάτη, έφεραν το ταχυδρομείο, ανακοίνωσε.
     - Επιτέλους, φερ’το αμέσως, είπε η Χιονάτη και έτρεξε στο σεκρετέρ της.
     Η καμαριέρα έφερε πέντε φακέλους. Δεν ήταν αυτό που ήλπιζε, αλλά καλοί ήταν και οι πέντε φάκελοι. Έπιασε τον πρώτο. Λογαριασμός ρεύματος. Δεν το έλεγες και ευχετήρια κάρτα. Τον άφησε αμέσως κάτω. Ο δεύτερος φαινόταν πιο ελπιδοφόρος. Διαφημιστικό για ινστιτούτο ομορφιάς. Κρίμα τη χαρά που έκανε. Ο τρίτος ήταν από τους εφτά νάνους.
     - Να που κάποιος το θυμήθηκε! αναφώνησε η Χιονάτη και άνοιξε τον φάκελο.
     Απογοητεύτηκε από τις πρώτες κιόλας γραμμές. Οι νάνοι απλώς της έγραφαν τα νέα τους. Τα αρθριτικά τούς ταλαιπωρούσαν όλους και ο Γκρινιάρης είχε ανεβάσει και υψηλή πίεση, ο Σοφός, δε, ήταν της γνώμης ότι είχε φτάσει πια η ώρα να βγουν στη σύνταξη. Οι νάνοι δεν ήξεραν τι να αποφασίσουν και ζητούσαν την γνώμη της.
     - Μέχρι κι οι νάνοι τα ξέχασαν τα γενέθλιά μου, είπε η Χιονάτη. Και τους θεωρούσα φίλους!
     Ο τέταρτος φάκελος ήταν από την Κοκκινοσκουφίτσα. Ήταν πρόσκληση σε πάρτυ γενεθλίων. Μωρέ, θράσος και αυτό, να ξεχνάει τα γενέθλια της Χιονάτης και να την προσκαλεί στα δικά της γενέθλια!
     - Σιγά μην πάω! είπε η Χιονάτη και έσκισε την πρόσκληση στα τέσσερα, προτού την πετάξει στο καλάθι των αχρήστων.
     Έριξε μια βιαστική ματιά και στον τελευταίο φάκελο: δεν ήταν καν για εκείνη, είχε γίνει λάθος από το ταχυδρομείο. Έλεος πια με τα ταχυδρομεία!
     Η Χιονάτη πήγε στον καθρέφτη.
     - Δεν μπορεί, είπε στο είδωλό της, είναι ακόμα νωρίς, ούτε πέντε δεν έχει πάει, αργότερα θα το θυμηθούν όλοι, τι που δεν έκανα ανακοίνωση μέσω φέισμπουκ ή που δεν έστειλα προσκλήσεις, όλοι τα ξέρουν τα γενέθλιά μου, κάπου θα τα έχουν σημειώσει, δεν μπορεί, σε κάποια ατζέντα ίσως, έτσι τα σημείωναν παλιά, είναι φίλοι, να δεις που θα έρθουν όλοι να μου ευχηθούν τελικά.
     Κάλεσε την καμαριέρα της. Είχε έρθει η ώρα να ντυθεί για τη γιορτή. Και αφού ντύθηκε με τη βοήθεια της καμαριέρας, κατέβηκε στη σάλα και έλεγξε τα πάντα: τα βρήκε όλα στην εντέλεια.
     Αλλά η ώρα περνούσε και κανένας δεν έδινε σημεία ζωής, ενώ το στομάχι της Χιονάτης άρχισε να γουργουρίζει (και τα βασιλικά στομάχια γουργουρίζουν όταν πεινάνε). Στο μεταξύ, γύρισε και ο άντρας της από τη δουλειά, και κάθησε στη συνηθισμένη του θέση για να φάει, και ούτε που πρόσεξε τον προσεγμένο διάκοσμο, ούτε το καινούργιο φόρεμα της Χιονάτης, που της πήγαινε τόσο πολύ…
     - Μήπως ξέχασες κάτι; τον ρώτησε και του χαμογέλασε.
     - Δεν νομίζω, είπε εκείνος, τα σκουπίδια τα πέταξα, είμαι σίγουρος.
     - Δε μιλάω για τα σκουπίδια, μιλάω για κάτι άλλο…
     - Κάτσε να φάμε και μου τα λες μετά, δε σε βλέπω από την πείνα! Εσύ δεν πεινάς;
     Η Χιονάτη κάθησε στο τραπέζι.
     - Δεν αλλάζεις καλύτερα; είπε ο βασιλιάς, θα το λερώσεις το καλό σου το φόρεμα, αμαρτία είναι, δεν έχουμε, δα, και καμιά γιορτή…
     Το λευκό πρόσωπο της Χιονάτης κοκκίνισε μονομιάς και μια ρυτίδα ζωγραφίστηκε ανάμεσα από τα φρύδια της, αλλά δεν είπε τίποτα.
     Τελείωσαν το φαγητό τους και οι υπηρέτες μάζεψαν τα πιάτα. Τότε πρόσεξε ο βασιλιάς και τα άλλα σερβίτσια.
     - Περιμένουμε κόσμο; είπε.
     - Από ό,τι φαίνεται όχι, είπε η Χιονάτη έτοιμη να βάλει τα κλάμματα.
     - Και τι τα θέλουμε τόσα σερβίτσια; Και τόσα λουλούδια στα βάζα, είναι απαραίτητα; Μήπως θέλεις να μου πεις κάτι; Πάλι είσαι έγκυος;
     Η Χιονάτη γύρισε τα μάτια προς το ταβάνι, εκεί που ένας τεράστιος πολυέλαιος έλαμπε σαν τον ήλιο.
     - Άναψες και το μεγάλο πολυέλαιο; Ξέρεις πόσο θα μας έρθει ο λογαριασμός του ρεύματος; Αχ, βρε γυναίκα, δεν θα έβλαπτε να κάναμε και λίγη οικονομία…
     - Αρκετά! φώναξε η Χιονάτη και πετάχτηκε όρθια. Γιατί το ένα, γιατί το άλλο, είναι τα γενέθλιά μου σήμερα, αναίσθητε! Αλλά πού να το θυμηθείς!
     - Σήμερα είναι; Δεν είσαι έγκυος, δηλαδή;
     - Τι έγκυος; Ξύπνα, έχω γενέθλια λέμε!
     - Καλά, περιστεράκι μου, μη θυμώνεις, έχεις γενέθλια, το κατάλαβα… Έχεις δίκιο, το ξέχασα, είμαι ένας γάιδαρος, αλλά δεν με βοηθάς κι εσύ… Το ξέρεις ότι οι άντρες έχουμε πρόβλημα στο να θυμόμαστε επετείους! Χρόνια πολλά, βασίλισσά μου, να σε χαίρομαι και να σε καμαρώνω, και χαλάλι ο πολυέλαιος… Πες μου τι δώρο θέλεις και θα σου το πάρω!
    - Τίποτα δε θέλω, να το θυμόσουν, τόσο σημαντική είμαι, λοιπόν, για εσένα, τόσο σημαντική για όλους, που κανένας δε θυμήθηκε τα γενέθλιά μου;
     - Και γι'αυτό στενοχωριέσαι, καρδούλα μου; Γιατί δεν το ανακοινώνεις στο φέισμπουκ να δεις για πότε θα σου ευχηθούν όλοι;
     Αντί για απάντηση, η Χιονάτη όρμησε στην τούρτα. Και χωρίς να περιμένει να τη σερβίρουν,  έκοψε μόνη της ένα μεγάλο κομμάτι. Και αφού το έφαγε, έκοψε και δεύτερο. Και σαν να γλυκάθηκε λίγο...

20 σχόλια:

  1. Πίπη έχεις γενέθλια;
    Αυτό είναι!
    Έχεις γενέθλια!

    Η αρτίστα του βωβού νιώθει ευλογημένη 😇 που διάβασε αυτή την ιστορία στην τοποθεσία ΚΟΥΖΙΝΑ και εύχεται στην Πίπη χαρούμενα γενέθλια!
    🎂🎈🎇🎆🎉

    ΥΓ. Κλαίω με τα προφίλ των ηρώων των παραμυθιών στο φέισμπουκ! 😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι Αρτίστα είσαι εσύ! Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και χαίρομαι που διάβασες την ιστορία στην τοποθεσία ΚΟΥΖΙΝΑ και όχι στην τοποθεσία ΥΠΝΟΔΩΜΑΤΙΟ, για να μην κινδυνεύεις να ξυπνήσεις τον Stef Animou, ντροπή θα ήταν να το ξανακάνεις τόσο σύντομα, ύστερα από τα χθεσινά.
    ΥΓ: Φαντάζομαι έχεις χαρτομάντηλα στην κουζίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ είμαι πάλι!
      Και καλά για να σου τραγουδήσω το Happy Birthday!
      Στην πραγματικότητα ήλθα για να ξαναδιαβάσω τα ποστ των ηρώων!
      Όμως, για το ξεκάρφωμα θα στο τραγουδήσω:
      🎵🎶🎶Haaaaappy biiiiirthdayy tooo yououou
      haaaaappy biiiiirthdayy tooo yououou
      happy biiiiiiiiiiirthday deeear Piiiiiiippi
      haaaappy biiiirthday to yououou!🎶🎶🎵

      (😂😂😂Stef Animou😂😂😂! Τέλειο!)

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ για το τραγουδάκι, Αρτίστα μου. Είσαι πολύ καλή στο ξεκάρφωμα, αλλά έχεις περιθώρια βελτίωσης.
      Φιλάκια πολλά και εορταστικά

      Διαγραφή
  3. Μα κάνουν ετοιμασίες γενεθλίων χωρίς ανακοίνωση στο φέις; Και εσύ Πίππη μου μαζί με τη Χιονάτη έχεις γενέθλια έτσι; Πολύχρονη να σε χαιρόμαστε και χωρίς ανακοίνωση δεν θα το μάθαινα ποτέ.
    Φοβερή είσαι πάντως και το καταχάρηκα το παραμύθι στο παρόν...(Τι τραβάνε και οι βασιλιάδες στο παρόν έτσι; Και σκουπίδια κατεβάζουν και οικονομία κάνουν.)
    Να σαι καλά και πολύχρονη!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, Άννα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου, κάθε χρόνο τέτοια μέρα γράφω μια ιστορία σχετική με γενέθλια και φέτος είδα κι έπαθα να μου έρθει ιδέα!
      Όπως τα λες είναι, οι βασιλιάδες είναι πλέον μοντέρνοι και κατεβάζουν και τα σκουπίδια.
      Φιλάκια πολλά και σε εσένα

      Διαγραφή
  4. Είδα τον μεγάλο πολυέλαιο αναμμένο και μπήκα και... πέτυχα γενέθλια;
    Χρόνια σου πολλά γεμάτα χαρές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι τους φοβάμαι τους μεγάλους πολυελαίους, Ελένη μου, φοβάμαι ότι θα μου έρθουν στο κεφάλι!
      Δεν πειράζει, όμως, καλά έκανες και μπήκες και τραταρίστηκες από την ιστορία μου.
      Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου

      Διαγραφή
  5. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑ!!!!!
    Τί απίθανη ανάρτηση είναι αυτή Πίπη μας!
    Πολύ γέλασα με τους ήρωες των παραμυθιών.
    😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Είσαι φοβερή.
    Να είσαι γερή και δημιουργική .
    Να σε χαίρονται οι δικοί σου κι εμείς.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που γέλασες, Ρένα μου, ήθελα να βγει αστεία η ανάρτηση.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου. Και εσύ να είσαι καλά και να διασκεδάζουμε μαζί, είτε με τις δικές μου είτε με τις δικές σου αναρτήσεις.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Pippi μου !!!!!
    γεννέθλια έχουμε καρδιά μου ;;;; ναι ;;; Ουάουουουου !
    Εμ τότε δικαιωματικά οι ετοιμασίες, οι παράτες, οι τούρτες, οι δεξιώσεις.
    Χρόνια Πολλά κορίτσι μου !!! χρόνια καλά με υγεία, δημιουργικά, με χαμόγελα.
    Όπως πολύ όμορφα έχεις την αμίμητη δυνατότητα να το κάνεις.
    Ακόμα και τη σημερινή γιορτή, την έδωσες με ένα όμορφο παραμυθένιο τρόπο.
    Στέλνω τις ευχές μου ολόψυχα με πολλά χαμόγελα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Γιάννη μου!
      Και δεν σε ευχαριστώ μόνο για τις ευχές, σε ευχαριστώ και για την ακούραστη στήριξή σου τόσον καιρό τώρα!
      Κι εσύ να είσαι καλά, να δημιουργείς, να σε θαυμάζουμε.
      Πολλά φιλιά και σε εσένα

      Διαγραφή
  7. Καλά που ξεκίνησε τα σχόλια το λαγωνικό μας η Αρτίστα, γιατί ούτε που μου πήγε το μυαλό πως είναι τα γενέθλιά σου. Το πόσο γέλασα, πόσο συγκινήθηκα, πόσο ευρηματική είσαι με τα παραμύθια, πόσες αλήθειες κρύβει ο επίλογός σου!...
    Ευχές πολλές Πίππη μου, με αγάπη, χαμόγελα και απεριόριστο θαυμασμό 🌼💓💟😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο θαυμασμός σου πραγματικά με τιμάει πολύ, λατρεμένη μου Μαρία!
      Είναι αλήθεια, η Αρτίστα είναι μεγάααααααλο λαγωνικό (εκτός που καίει και τα τόουστ)! Επίσης είναι αλήθεια ότι ήθελα να καυτηριάσω όλη αυτή τη διαφήμιση των γενεθλίων μέσω των πάσης φύσεως κοινωνικών δικτύων. Θα μου πεις: και εσύ έμμεσα δεν τα διαφήμισες; Ναι, μεν, αλλά...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και εύχομαι, με τη σειρά μου, πολλές-πολλές επιτυχίες στον δρόμο που έχεις ήδη αρχίσει να βαδίζεις.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!
    Μπορεί η Ραπουνζέλ να τα έπινε και και η Σταχτοπούτα να κρύωνε στη τοποθεσία παλάτι, αλλά εμείς, ε εντάξει με λίγη βοήθεια, τα θυμηθήκαμε τα γενέθλιά σου! Οπότε μη φας όλη την τούρτα!
    Μπάι δε ουέι, ήταν μια υπέροχη υπενθύμιση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μεμαρία, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Δεν χρειάζεται να δικαιολογείσαι, δεν τα γνωρίζατε τα γενέθλιά μου, οπότε πώς ήταν δυνατόν να θυμηθείτε κάτι που δεν γνωρίζατε καν;
      Την τούρτα δεν θα τη φάω όλη, να, ίσα-ίσα ένα κομματάκι, την υπόλοιπη σας την αφήνω, να την βλέπετε να τη θαυμάζετε. Μα, δεν είναι αριστούργημα (αν και είμαι σίγουρη πως η Αρτίστα μπορεί να φτιάξει καλύτερη);
      Φιλάκια πολλά-πολλά

      Διαγραφή
  9. Τελικά, λοιπόν, Πίππη, είσθε το άλλο πρόσωπο της Χιονάτης! Και συμπίπτουν και τα γενέθλιά σας. Και υπάρχει και βασιλικός τρόπος να ενημερώνετε τους υπηκόους! Και πολύ καλά κάνετε διότι και οι υπήκοοι χρείαν έχουσιν παραμυθίας, που πα να πει, δώσε παραμύθι, Χιονάτη, στο λαό, και παντεσπάνι τρώγε.

    Πολλά καλά και ευτυχισμένα γενέθλια, πολλά, καλά και βασιλικά παραμύθια.

    Και άλλες, από βάθους καρδιάς, ευχές για ο,τι ποθείς, Πίππη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι, λοιπόν, Διονύση, μπορεί να με λένε Πίπη, αλλά τελικά, όπως φαίνεται, είμαι το άλτερ έγκο της Χιονάτης!
      Οι υπήκοοι πρέπει να ενημερώνονται, αλλά με πιο πρωτότυπους τρόπους από τις απλές ανακοινώσεις, με τρόπους που θυμίζουν λίγο γρίφο και δίνουν τη χαρά ότι κάτι κατάφερες, όταν καταλάβεις το μήνυμα. Χαίρομαι που εγκρίνεις τον τρόπο αυτόν και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Κι εγώ ελπίζω να μπορέσω να σας χαρίσω κι άλλα παραμύθια. Το αν θα τα καταφέρω μένει να φανεί.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ

      Διαγραφή
  10. Χείμαρρος είσαι, βρε Πίπη μου. Δεν σε χορταίνουμε, και γενικώς δεν χορταίνουμε εύκολα, οπότε να μας βάλεις διπλό κομμάτι τούρτας. 😁

    Χρόνια σου πολλά, καλά & γεμάτα - με τα διπλά χαμόγελα απ' όσα δίνεις σ' εμάς. 🌹🌹🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, σε ευχαριστώ πολύ, Λυσιππάκι μου, για τις ευχές σου, και φάε όση τούρτα θέλεις, υπάρχει αρκετή για όλους!
      Φιλάκια πολλά και χαμογελαστά

      Διαγραφή

To comment or not to comment? That is the question