Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2019

Σωτήρια παρέμβαση


     Ο πρίγκηπας φόρεσε το καλό του σπαθί, αυτό με τη θήκη με τους πολύτιμους λίθους, και κοιτάχτηκε στον καθρέφτη.
     - Φτου σου, λεβέντη μου! είπε στο είδωλό του.
     Όλα ήταν έτοιμα: η άμαξα στολισμένη, τα άλογα ζεμένα, ο οδηγός στη θέση του… Είχε έρθει η ώρα να φύγουν για το ρεβεγιόν. Καμαρωτός-καμαρωτός, πλησίασε σε μία πόρτα και την άνοιξε. Μπροστά σε μία ντουλάπα ήταν κρεμασμένο ένα μακρύ, σατέν φόρεμα στο χρώμα της σαμπάνιας. Δίπλα από το φόρεμα υπήρχε ένα ζευγάρι ασορτί σατέν γοβάκια. Κάτι, μάλλον, δεν πήγαινε καλά.
     Ο πρίγκηπας πλησίασε σε μια άλλη πόρτα και χτύπησε ευγενικά.
     - Όλα είναι έτοιμα, αγάπη μου, είπε χαρούμενα.
     Κανένας ήχος δεν ακούστηκε. Ξαναχτύπησε, λίγο πιο δυνατά αυτή τη φορά.
     - Αγάπη μου, είσαι έτοιμη;
     - Όχι, φύγε! ακούστηκε μια γυναικεία φωνή, στα όρια της απόγνωσης.
     - Μα, τι συμβαίνει; ρώτησε ο πρίγκηπας και άνοιξε την πόρτα.
     Η Ραπουνζέλ καθόταν μπροστά στον καθρέφτη της, ενώ δίπλα της η προσωπική της κομμώτρια της έβαζε ένα μαργαριτάρι στα μαλλιά. Ο πρίγκηπας κοντοστάθηκε.
     - Είσαι πολύ όμορφη, είπε.
     - Μη με κοροϊδεύεις, είπε εκείνη. Τα μαλλιά μου είναι απαίσια!
     - Δεν έχετε δίκιο, Μεγαλειοτάτη, είπε η κομμώτρια, αυτό το χτένισμα θα συζητηθεί πολύ…
     - Δε σου είπα να φύγεις; είπε η Ραπουνζέλ στον πρίγκηπα. Και εσύ, είπε στην κομμώτρια, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα καλύτερο; Σε ρεβεγιόν είμαι καλεσμένη, όχι στη λαϊκή!
     - Μα, Μεγαλειοτάτη, το κεφάλι σας αυτήν την στιγμή έχει επάνω του 150 γνήσια μαργαριτάρια Καραϊβικής και 200 διαμάντια συνολικού βάρους χιλίων καρατίων, όλα δεμένα με κλωστές από ατόφιο χρυσάφι. Είναι ένα χτένισμα που δεν θα το έχει καμία άλλη…
     - Είσαι υπέροχη, αγάπη μου, είπε και ο πρίγκηπας.
     - Να πας μόνος σου στο ρεβεγιόν, είπε η Ραπουνζέλ. Εγώ, με αυτό το μαλλί, δεν έρχομαι.
     - Και, δηλαδή, θέλεις να μας συζητάνε; Θέλεις να λένε ότι δεν τα πηγαίνουμε καλά; Θυμάσαι πέρυσι που ο άντρας της Ωραίας Κοιμωμένης πήγε μόνος του στο ρεβεγιόν, και είπε ότι δεν μπορούσε να ξυπνήσει τη γυναίκα του, επειδή κοιμόταν πολύ βαριά; Κανένας δεν τον πίστεψε και όλοι έλεγαν ύστερα ότι η Ωραία Κοιμωμένη τον είχε παρατήσει για έναν πωλητή στρωμάτων, χωρισμένο, με τρία παιδιά.
     - Μα πώς να εμφανιστώ έτσι; Κοίτα εδώ!
     - Δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο, καρδούλα μου. Τα μαλλιά σου είναι υπέροχα, ακόμα και έτσι.
     - Δεν έπρεπε να σε ακούσω, έπρεπε να τα αφήσω όπως ήταν.
     - Και το αυχενικό σου, αγάπη μου; Το ξεχνάς το αυχενικό; Δεν είσαι πολύ καλύτερα τώρα, με δέκα κιλά λιγότερα μαλλιά να κρέμονται από το κεφάλι σου;
     - Θα φορούσα κολλάρο.
     - Και στο ρεβεγιόν;
     - Στο ρεβεγιόν θα το έβγαζα, για μια βραδιά θα άντεχα…
     - Αφού το είπε και ο γιατρός.
     - Σπουδαίο κομπογιαννίτη μου βρήκες!
     - Ε, όχι και κομπογιαννίτη, πρόκειται για σπουδαίο ορθοπεδικό, μου τον σύστησε ο Κουασιμόδος…
     - Τώρα μάλιστα!
     - …έχει κάνει θαύματα με την σκολίωσή του, τον είδες την τελευταία φορά τον Κουασιμόδο; Μέχρι που χόρεψε και βαλς με την Εσμεράλδα!
     - Καλά, αυτό δεν ήταν βαλς, ήταν κωμωδία!
     - Μη γίνεσαι κακιά, φταίει που δεν έχει κάνει αρκετά μαθήματα χορού ακόμη…
     - Ναι, καλά, τέλος πάντων… Πω-πω, δεν μπορώ να κοιτάξω τον εαυτό μου στον καθρέφτη!
     - Υπερβάλλεις, μωρό μου, τα μαλλιά σου ακόμα και τώρα είναι πιο μακριά από τα μαλλιά όλων, και το χτένισμά σου είναι πολύ εντυπωσιακό, θα ταιριάζει υπέροχα με την σαμπανί την τουαλέτα που έραψες, είδες που έμαθα και το σαμπανί; Έλα να ντυθείς να πάμε στο ρεβεγιόν, πάντα τελευταίοι φτάνουμε…
     - Όλοι κάθε χρόνο περιμένουν να δουν το χτένισμά μου, τι θα πουν φέτος που θα δουν τα μαλλιά μου τόσο κοντά; Θα γελάνε μέχρι και οι σουπιέρες!
     - Ξέρεις πολύ καλά ότι οι σουπιέρες δε θα γελάνε, αλλιώς θα τους χυθεί απ’έξω το περιεχόμενο! Τα μαλλιά σου είναι υπέροχα, η τουαλέτα σου είναι μοναδική, τα γοβάκια σου επίσης…
     - Η Σταχτοπούτα φοράει πάντα τα καλύτερα γοβάκια, δεν μπορώ να τη συναγωνιστώ στα γοβάκια…
     - Μην το λες, ακούστηκε ότι μετά την τελευταία της εγκυμοσύνη, τα πόδια της παρέμειναν πρησμένα και τώρα φοράει μεγαλύτερο νούμερο… Άσε που της έμεινε και λίγη κοιλιά…
     - Αλήθεια;
     - Αλήθεια.
     - Αλήθεια, Μεγαλειοτάτη, είπε και η κομμώτρια, το άκουσα και εγώ.
     - Ναι, ε;
     - Και αν μιλήσουμε για τη Χιονάτη, το καλοκαίρι πήγε διακοπές στην Καραϊβική και το λευκό της πρόσωπο γέμισε πανάδες. Δεν μπορεί πια να εμφανιστεί δημόσια χωρίς βαρύ μέικ απ…
     - Πρέπει να βάφει και το μαλλί της η Χιονάτη.
     - Εννοείται πως το βάφει, είναι λογικό να έχει τόσο μαύρο μαλλί σε αυτή την ηλικία; Γι’αυτό σου λέω, καρδούλα μου, ντύσου να πάμε στο ρεβεγιόν, θα είσαι η πιο όμορφη εκεί μέσα.
     - Πιο όμορφη και από την Πεντάμορφη;
     - Ε, και τι είναι δηλαδή η Πεντάμορφη; Μια υπερτιμημένη καλλονή. Άσε που, όπως άκουσα τις προάλλες, ένα μποτοξάκι που έκανε δεν της πέτυχε και τόσο…
     - Πάντα το έλεγα ότι τόση ομορφιά δεν μπορούσε να είναι πραγματική…
     - Είδες; Στα λόγια μου έρχεσαι! Εσύ είσαι μία φυσική ομορφιά, κάθε μέρα που σε βλέπω μου φαίνεσαι και πιο όμορφη…
     - Μήπως υπερβάλλεις εσύ τώρα;
     - Καθόλου! Και, τώρα που το σκέφτομαι, ίσως η νέα κουπ – είδες, έμαθα και την κουπ – σε κάνει να φαίνεσαι ακόμα πιο νέα και πιο μοντέρνα…
     - Η αλήθεια είναι ότι καμία δεν έχει τολμήσει να αλλάξει κουπ.
     - Βλέπεις; Μόνο εσύ έχεις τόση αυτοπεποίθηση που τολμάς να κάνεις αλλαγές και να τις υποστηρίζεις…
     Η Ραπουνζέλ κοιτάχτηκε στον καθρέφτη.
     - Λες, δηλαδή, να αλλάξω και χρώμα;
     - Όλα θα τα μπορούσες εσύ!
     - Το κόκκινο θα μου πήγαινε, λες;
     - Κόκκινο; Δεν το έχω σκεφτεί.
     - Ή μήπως να τα έκοβα τελείως κοντά; Είδα μία ταινία, τις προάλλες, και η ηθοποιός είχε πολύ κοντά μαλλιά…
     - Ε, εντάξει, ας μην φτάσουμε στα άκρα…
     - Λες όχι, δηλαδή;
     - Ό,τι πεις εσύ, μωρό μου, εγώ τι να ξέρω;
     - Καλά, θα το σκεφτώ… Εντάξει, λοιπόν, θα έρθω στο ρεβεγιόν!
     - Μα φυσικά, γλυκιά μου, γίνεται να πάω στο ρεβεγιόν μόνος μου, σαν την καλαμιά στον κάμπο;
     - Βγες έξω, για να ντυθώ, σε παρακαλώ. Φέρτε μου, την τουαλέτα και τα γοβάκια μου, άντε, γρήγορα, έχω αργήσει!
     Ο πρίγκηπας βγήκε από το μπουντουάρ της Ραπουνζέλ ανακουφισμένος. Τελικά, τι σπουδαία ιδέα είχε τον προηγούμενο μήνα να παρακολουθήσει εκείνο το σεμινάριο αυτοβοήθειας για απεγνωσμένους συζύγους!

14 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχχα απολαυστικό! Μοναδικό παζλ παραμυθιών και χαρακτήρων. Φόντο φυσικά ο απελπισμένος ...σύζυγος που με τις πριγκήπισσες τα πράγματα είναι δυσκολότερα.
    Pippi μου όπως πάντα είσαι χάρμα! Απόλαυση δροσιάς σε μια γιορτινή μέρα.
    Καλά Χριστούγεννα κορίτσι μου με όλες μου τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα και σε εσένα, Γιάννη μου! Υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου, εύχομαι.
      Πολλά φιλιά, και του χρόνου

      Διαγραφή
  2. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Γελάω κι εγώ παρέα με τον φίλο μας υον Γιάννη.
    Μοναδική διασκευή σε όλα τα παραμύθια έκανες Πίπη μου.
    Μα τί τράβηξε ο έρημος, αφού με το ζόρι δεν της έδωσα μια σφαλιάρα🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.
    Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε λες πάλι καλά που είχε παρακολουθήσει το σεμινάριο, Ρένα μου; Αλλιώς, ποιος ξέρει πώς θα το χειριζόταν το θέμα ο πρίγκηπας;
      Πολλά φιλάκια και ευχές για καλά Χριστούγεννα και από εμένα

      Διαγραφή
  3. Pipi μου γελάω μαζί με τις σουπιέρες, τι όμορφο πλέξιμο παραμυθιών είναι αυτό και με τι μαεστρία την τούμπαρε ο σύζυγος...
    Μπράβο, υπέροχο!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, Ελένη μου, δεν είναι μόνο οι γυναίκες ικανές για τουμπάρισμα, είναι και οι άντρες ικανοί, ιδιαίτερα αν έχουν παρακολουθήσει σχετικά σεμινάρια.
      Καλές γιορτές και σε εσένα, εύχομαι

      Διαγραφή
  4. Ωστε μάθημα αυτοβοήθειας....κοίτα τι έμαθα τώρα και θα κάνω διασκευή σε όλα τα παραμύθια που γνωρίζω.Έκοψε τα μαλλιά η Ραπουντζέλ; Μποτοξ η Πεντάμορφη ε; Και βαμμένο μαλλί η Χιονάτη. Μα έβαλες και τον Κουασιμόδο μέσα; Γελάωωωω
    Μπράβο Πίπη μου ένα παραμύθι δικό σου τόσο διαφορετικό από όσα ξέρουμε χρειαζόταν!
    Χρόνια πολλά και καλά
    Με υγεία και αγάπη
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να κάνεις κι εσύ διασκευές, Άννα μου, είναι σίγουρο πως μπορείς. Ο Κουασιμόδος ήρθε αγκαζέ με το αυχενικό, δεν ήταν ευγενικό να τον διώξω...
    Χρόνια πολλά και δημιουργικά και σε εσένα, εύχομαι.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γμτ.. έχεις τηλεσκόπιο και με παρακολουθείς ε? πήγα πέντε μέρες πριν το ρεβεγιόν, μου έπιασε την κουβέντα δεν το κατάλαβα χρατσ χρουτσ μου τα έκοψε πιο κοντά απ όσο ήθελα ... σαν κουρεμένο γίδι ήμουν ... δεν άκουγα κουβέντα από τον ... πρίγκιπα μου... ευτυχώς που ξέρω την συνταγή. Κοιμόμουν συνέχεια κοιμόμουν πέντε μέρες δεν έκανα κάτι άλλο .. ε και μάκρυναν (πως στο καλό γραφεται όλο μου την κατσαρώνει αυτή τη λέξη) τι έλεγα α ναι ... με τον ύπνο τα μαλλιά μακραίνουν πιο γρήγορα ... τσεκαρισμένο !!!
    πως τα είπες το σεμινάριο για τους συζύγους? αχα ενδιαφέρον θα το πω στον πρίγκηπα μου γιατί μου έλεγε ναι είσαι σαν κουρεμένο γίδι αλλά σου πάει!!!! έλεος... χαχαχα
    Καλή Πρωτοχρονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ώστε εσύ είσαι το alter ego της Ραπουνζέλ; Δεν το ήξερα! Χαίρομαι που λύθηκε το πρόβλημα, Μάνια μου, την κρατάω τη "συνταγή" σου, με κάποιες επιφυλάξεις, βέβαια.
    Χρόνια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά και σε εσένα, εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα ρέστα μου κυρία μου!
    Γέλασα μετά δακρύων και δεν χόρταινα να διαβάζω τα παθήματα των ηρωίδων σου. Μα πού τα βρίσκεις βρε Πίππη μου;;;
    Εν τω μεταξύ, λατρεύω το ύφος που έχει πια καθιερώσει στα "πειραγμένα παραμύθια" σου. Βιτριολικό χιούμορ που κυλάει γλυκά και υποδόρια μέσα απ' τις διηγήσεις σου.
    Καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι ολόψυχα Πίππη μου και μην σταματάς να μας κρατάς "παραμυθιασμένους", το έχουμε μεγάλη ανάγκη ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού αλλού να τα βρω, Μαρία μου; Αρκεί να φέρεις τους ήρωες των παραμυθιών στο σήμερα, με τα προβλήματά του. Σκέφτηκα κάτι επίκαιρο, όπως το ρεβεγιόν, και κάτι από αυτά που μπορεί να απασχολήσουν μια γυναίκα σχετικά με αυτό, όπως το τι θα φορέσει ή το πώς θα φτιάξει τα μαλλιά της. Και αφού επέλεξα ως θέμα το μαλλί, ήταν αναμενόμενο να "περιλάβω" τη Ραπουνζέλ.
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου, εύχομαι να περάσεις υπέροχα στο ρεβεγιόν και το μαλλί σου να είναι πιο ωραίο από της Ραπουνζέλ.
      Φιλάκια πολλά και εορταστικά

      Διαγραφή
  9. Νταξει!!!! Μιλαμε έχεις οίστρο!!! Τον δολιο τον πρίγκιππα! Πωπω τόσο στριμάδια ειμαστε οι γυναικες τελικα??? Καλα που δεν ασχολουμαι με μοδες κλπ! Και με τζιν να μου λεγες θα πηγαινα στο ρεβεγιόν αλλα λυπαμαι τη μανουλα μου που θα παθαινε απανωτά εγκεφαλικά η δόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα, μεταξύ μας, Μαρία μου, δεν είμαστε και λίγο πιο στριμάδια από τους άντρες;
      Κι εγώ θα πήγαινα με τζιν (μη σου πω ότι δεν θα πήγαινα και καθόλου, δηλαδή). Αλλά, εντάξει, Ραπουνζέλ είναι αυτή, δεν τη λες και καμιά τυχαία...
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή

To comment or not to comment? That is the question