Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023

Ουράνιος ειρηνοποιός


      Ο Δίας είχε τα νεύρα του. Όχι, δεν επρόκειτο για κάποια ακόμα καλλονή που είχε αρνηθεί τον έρωτά του, εξάλλου αυτός είχε τον τρόπο να τις πείθει όλες... Επρόκειτο για την Αφροδίτη, την πιο όμορφη αδερφή του πατέρα του. Εντάξει, ήταν πάντα ζωηρούλα και τσαχπίνα, αλλά δεν ήταν πλέον και καμιά παιδούλα! Και όσο κι αν τα νεανικά της παραστρατήματα, με ένα της χαμόγελο όλοι της τα συγχωρούσαν, τώρα όλοι την σχολίαζαν υποτιμητικά.
     - Πάλι πήρε τους δρόμους, έλεγαν, μα δε σέβεται, επιτέλους, την ηλικία της;
     - Να το πάλι, το κούγκαρ, ψιθύριζαν, ποιον άραγε να έχει βάλει στο μάτι απόψε;
     - Μα δεν έχει το θεό της!, παρατηρούσαν, πότε θα σταματήσει τα νυχτοπερπατήματα, γριά γυναίκα;
     - Και καλά, δεν υπάρχει κάποιος να της πει μια κουβέντα, να τη συμμαζέψει; αναρωτιούνταν.
     Αυτά άκουσε ο Δίας και του ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Κι αυτός, εντάξει, δεν είχε σταματήσει να κυνηγάει τον ποδόγυρο, αλλά αυτός, τουλάχιστον, ήταν άντρας!
     - Πρέπει να της μιλήσω επειγόντως, αποφάσισε ο Δίας.
     Και ένα βράδυ, εκεί που η Αφροδίτη είχε στολιστεί και είχε παρφουμαριστεί για να βγει, ο Δίας πήγε και την βρήκε.
     - Τι θα γίνει με την περίπτωσή σου; της είπε.
     - Τι εννοείς; είπε εκείνη.
     - Κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις; Τι καμώματα είναι αυτά, να βγαίνεις και να σουρτουκεύεις κάθε βράδυ, κυνηγώντας νεαρούς;
     - Δεν κυνηγάω νεαρούς, εκείνοι με κυνηγάνε.
     - Ναι, καλά!
     - Εκείνοι με κυνηγάνε, σου λέω! Εγώ απλώς βγαίνω βόλτα. Τι φταίω που γεννήθηκα όμορφη;
     - Θεία, συμμαζέψου!
     - Θειάφι!
     - Δεν το καταλαβαίνεις ότι έχεις γίνει περίγελος; Όλοι σε σχολιάζουν.
     - Κι εσένα τι σε νοιάζει;
     - Πώς, τι με νοιάζει; Θεία μου είσαι...
     - Σου έχω ξαναπεί να μη με λες θεία!
     - Έχω καθήκον να προστατέψω το όνομά μας, είμαι ο αρχηγός της οικογένειας. Δεν είναι σωστό να ζεις τόσο έξαλλα.
     - Ναι, κάνε μας μάθημα τώρα! Όλος ο κόσμος έχει να το λέει για τις κατακτήσεις σου!
     - Άσε με εμένα!
     - Πώς να σε αφήσω; Δεν έχεις αφήσει ούτε θηλυκιά μύγα και μου κάνεις κήρυγμα, επειδή αρέσω;
     - Εγώ είμαι άντρας!
     - Και τι μ'αυτό; Και εγώ είμαι γυναίκα! Και ως γυναίκα, έχω κι εγώ ανάγκες...
     - Σηκώσαμε και μπαϊράκι τώρα;
     - Δεν καταλαβαίνω τι λες. Εγώ ξέρω ότι έχουμε ισότητα. Ι-σό-τη-τα!
     - Ναι, μάθαμε τώρα ισότητα... Αυτά είναι βλακείες! Βλα-κεί-ες!
     - Μήπως ζηλεύεις;
     - Τι να ζηλέψω; Τα δέκα στρώματα μέικ-απ που βάζεις στο πρόσωπό σου για να μη φαίνονται οι ρυτίδες;
     - Ποιες ρυτίδες; Σε πληροφορώ ότι μόνο έναν καθαρισμό κάνω, μία φορά τον χρόνο. Το προσωπάκι μου είναι φρέσκο, σαν πρωινό τριαντάφυλλο.
     - Θα'θελες!
     - Λοιπόν, για να τελειώνουμε, εγώ θα κάνω ό,τι μου αρέσει, και λογαριασμό δε δίνω σε κανέναν!
     - Αν νομίζεις ότι θα σε αφήσω να σέρνεις το όνομα της οικογένειάς μας στο βούρκο, και να μας πιάνει στο στόμα της ο οποιοσδήποτε, είσαι πολύ γελασμένη!
     - Μωρέ, τι μας λες!
     - Πού πας;
     - Γιατί νομίζεις ότι ετοιμάστηκα; Για να βγω!
     - Δε θα πας πουθενά!
     - Φύγε από τη μέση να περάσω!
     - Αν κάνεις ένα βήμα, θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα!
     - Τσακ! Ορίστε, το έκανα!
     - Σύνελθε, είπα! Θα με κάνεις να πάρω δραστικά μέτρα!
     - Δε σε φοβάμαι, και, επιτέλους, απαιτώ σεβασμό! Είμαι αδερφή του πατέρα σου!
     - Φέρσου, τότε, ανάλογα με την ηλικία σου!
     - Να αφήσεις την ηλικία μου ήσυχη! Εξάλλου, ούτε εσύ είσαι κανένα μωρό! Όσο και να ρουφιέσαι, τα γεροντόπαχα δεν κρύβονται...
     - Δεν έχω γεροντόπαχα!
     - Ενώ εγώ... κορμί λαμπάδα!
     - Έλα, εδώ, σου λέω, μη φεύγεις!
     Αλλά η Αφροδίτη τίναξε με νάζι τα καλοχτενισμένα της μαλλιά και συνέχισε να απομακρύνεται. Έξαλλος ο Δίας όρμησε στο κατόπι της, με άγριες διαθέσεις. Θα την κούρευε γουλί. Αλλά η Σελήνη, που είχε μείνει πετσί και κόκαλο ύστερα από μια εξαντλητική δίαιτα και γι'αυτό τα νεύρα της ήταν ιδιαίτερα τσιτωμένα, έτρεξε και στάθηκε ανάμεσά τους.
     - Τι πράγματα είναι αυτά; φώναξε. Ήρθατε βραδιάτικα να μου χαλάσετε την ηρεμία; Εδώ είναι το βασίλειό μου και δεν επιτρέπω φασαρίες!
     - Μα..., πήγαν να δικαιολογηθούν και οι δύο.
     - Δεν ακούω τίποτα. Αυτά να τα κάνετε τη μέρα, που δε σας βλέπω! Και τώρα, απομακρυνθείτε! Και μη σας ξαναδώ κοντά, αλλιώς θα δείτε και την άλλη μου πλευρά! Μίλησα!
     Και ο Δίας με την Αφροδίτη υπάκουσαν. Όχι, βέβαια, επειδή είχαν λύσει τις διαφορές τους, αλλά επειδή δεν ήθελαν σε καμία περίπτωση να δουν την άλλη πλευρά της Σελήνης... 


Σημ: Η φωτογραφία είναι δικιά μου

9 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, έλιωσα Πίπη, "κούγκαρ" η Αφροδίτη! Χαχαχαχαχαχαχαχα, τι λες τώρα, χαχαχαχαχαχαχα. Αλλά και "θειά". Χαχαχαχαχα.
    Αμ ο άλλος, ο μέγιστος! Να ρουφιέται κοτζάμ άρχοντας των ουρανών! Αλλά, είπαμε, αυτός είναι ...άντρας!
    Πίπη μου, γέλασα με την καρδιά μου αλλά αυτό που είναι καταλύτης είναι η παρουσία της Σελήνης! Κοίτα να δεις τι τούς έκανε τώρα ε; Ένας ακαμάχητος "ειρηνοποιός". Άντε τώρα να μπλέξεις με τη ...σκοτεινή πλευρά της σελήνης!

    Υ.Γ. "The dark side of the moon" by Pink Floyd
    Λατρεμένο μουσικό μου έργο, Πίπη.

    Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη, πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε λες, Γιάννη μου, που τη φωτογραφία την έβγαλα εχθές! Αν την έβγαζα σήμερα, δε θα μπορούσα να γράψω αυτήν την ιστορία. Βλέπεις, σήμερα το φεγγάρι ήταν πιο ψηλά και οι άλλοι δύο... μπερμπάντηδες μαζί, από την κάτω μεριά του.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ

      Διαγραφή
    2. Και εσύ Πίπη μου και καλά Κούλουμα, κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  2. Τι κάνει μια φωτογραφία!! Μια σελήνη αδυνατισμένη από τη δίαιτα κάνει τη θεά φαντασία της Πίπης να οργιάζει.
    Μια απορία λύσε μου: γερνούσαν οι θεοί του Ολύμπου;
    Απολαυστική η ιστορία σου Πίπη μου. Και οι θεοί φοβούνται λοιπόν τη σκοτεινή πλευρά της Σελήνης ε; Μπρρρρ
    Καλό Σ/Κο να περάσεις και καλή Καθαρά Δευτέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ'ό,τι φαίνεται, όλοι τη φοβούνται την σκοτεινή πλευρά της Σελήνης, Άννα μου!
      Όσο για τους θεούς του Ολύμπου δεν μπορώ να πω πως γερνάνε, αλλά τους γέρασα εγώ, για χάρη της ιστορίας, ποιητική αδεία, που λένε.
      Φιλάκια πολλά και καλά Κούλουμα και σε εσένα

      Διαγραφή
  3. Από τον Πίτερ Παν πως πήγες στους θεούς του Ολύμπου, μόνο εσύ το ξέρεις Πίππη μου.
    Αλλά είπαμε έχεις το ταλέντο και κανείς δεν το αμφισβητεί εδώ μέσα να πλέκεις τις ιστορίες με ένα δικό σου μοναδικό τρόπο, ο οποίος δεν υπάρχει περίπτωση να μην μας κάνει να χαμογελάσουμε 🤣 και όχι μόνο, με τους αληθοφανείς διαλόγους των ηρώων σου παιδικοί ή όχι...
    Καλά έγραψες με την Αφροδίτη...τι να μας πάρουν τον αέρα οι θεοί; ζαμέ...αλλά να φοβούνται ακόμα και αυτοί την σκοτεινή πλευρά της σελήνης, εεεε αυτό δεν το περίμενα Πίππη μου.
    Θα σου ευχηθώ λίγο πριν σε αφήσω, να έχεις έναν όμορφο Ανοιξιάτικο μήνα! καλό σου ξημέρωμα φιλιαααα 🌙🧡🤗😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν πήγα και κατευθείαν από το ένα στο άλλο, Ρούλα μου, αλλά πώς να μην καταπιαστώ με τους θεούς του Ολύμπου, που είδα το φεγγάρι ακριβώς ανάμεσα σε Δία και Αφροδίτη; Φταίω εγώ; Όχι, πες μου...
      Χαίρομαι που τους διασκεδάζεις τους διαλόγους μου, κι εγώ διασκεδάζω πολύ όταν τους γράφω. Όσο για τη Σελήνη, πώς να μην φοβούνται μέχρι και οι θεοί την σκοτεινή πλευρά της; Φταίει, βέβαια, και εκείνη, που μας την κρατάει κρυφή (κακώς, κατά την γνώμη μου, πιο βλογιοκομμένη από αυτήν που βλέπουμε δεν μπορεί να είναι. Αλλά, τι με έπιασε, τη χαζή; Είπαμε, με τη Σελήνη δεν παίζουμε!).
      Καλό μήνα και σε εσένα εύχομαι. Και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να σου γράψω για το αερόστατο σου πως μας κάνει και πετάμε παίζοντας...😊

      Διαγραφή
    3. Μα γι'αυτό το έβαλα, Ρούλα μου, για να παίζουμε! Δεν ταιριάζει με τα ψάρια, βέβαια, καλύτερα θα ήταν να έχω προτιμήσει ένα ψαράκι ή ένα καβουράκι, αλλά το αερόστατο είναι πιο παιχνιδιάρικο και κέρδισε στα σημεία. Εξάλλου, στην οξεία γλωσσοπάθεια όλοι οι καλοί χωράνε!
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ. Φιλάκια

      Διαγραφή

To comment or not to comment? That is the question